26.04.2019 / 15:07
StoryEditor

Spar Group: Roszczenia polskiej firmy są całkowicie bezpodstawne

Sklep convenience sieci SPAR UK (fot. David Wright, cc-by-sa 2.0)
- Spar Group działa zgodnie z najwyższymi standardami we wszystkich transakcjach biznesowych. Roszczenia Spar Polska SA dotyczące Spar Group Ltd są całkowicie bezpodstawne i bezzasadne. Ta sprawa jest teraz w rękach działów prawnych - deklaruje w komentarzu przekazanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe spółki z RPA.

Przypomnijmy, jak informujemy od wczoraj, prezes polskiej firmy Spar Polska i Bać-Pol, Leszek Bać, oskarżył Spar Group z RPA o próbę wrogiego przejęcia sklepów należących do Spa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 10:33
StoryEditor
Aldi wprowadza do sklepów w Polsce własną markę coli. Będzie hit?
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero (fot. Bartek Kaszuba)
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero. Dla niewtajemniczonych – marka własna River jest obecna na rynku już ponad 50 lat. Mimo, że cieszy się ona niemal kultowym statusem w Niemczech, jak dotąd nie była dostępna w Polsce.

Cola River zadebiutowała na rynku w 1974 r. Wtedy jeszcze klienci kupowali ją w szklanej butelce. Natomiast w połowie lat 80 pojawiła się wersja w puszce, którą też spotkało kil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 08:29
StoryEditor
Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza cyfrowe karty SIM
Carrefour wprowadza cyfrową kartę SIM (fot. Shutterstock)
Carrefour rozpoczyna wakacje od pochwalenia się nowym produktem skrojonym pod podróże zagraniczne. Mowa o eSIM Travel Data. Sieć tłumaczy, że jest to usługa, dzięki której nie ma konieczności fizycznego wkładania kart SIM do telefonu – urządzenie łączy się z siecią komórkową tak, jakby w nim była zwykła karta SIM.

Carrefour podkreśla, że jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie takiej usługi telekomunikacyjnej. Cyfrowa karta eSIM Travel Data m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2024 03:27