23.08.2017 / 23:04
StoryEditor

Sieć Media Markt inwestuje we Wrocławiu

(materiały prasowe, Media Markt)
Media Markt rozbudowuje wrocławską sieć swoich placówek – jesienią otwarty zostanie trzeci market w tym mieście. Nowy Media Markt przyjmie pierwszych klientów 18 października, zapewniając szeroki wybór sprzętu RTV/AGD oraz dostęp do profesjonalnego doradztwa i wielu usług dodatkowych.

– Dziś trudno wyobrazić sobie życie bez udziału nowoczesnych technologii – mówi Andrzej Sobolik, członek zarządu i dyrektor zarządzający siecią Media Markt. – Towarzyszą nam one...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:14
StoryEditor
Polacy kupują coraz więcej mrożonek. Które produkty notują największe wzrosty i jak zarabiać na ich sprzedaży? [DANE]
Z danych CPS GfK/YouGov wynika, ze gospodarstwa domowe w Polsce nie tylko płacą więcej za produkty mrożone, ale także konsumują ich większe ilości (fot. Shutterstock)

Mrożonki regularne kupuje aż 98 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju – wynika z danych CPS GfK/YouGov. Przeciętne gospodarstwo domowe nabywa rocznie około 23 kg produktów z tej kategorii, przeznaczając na ten cel średnio 350 zł. Co więcej, wydatki na mrożonki rosną, w przypadku niektórych grup produktowych wzrosty są spektakularne.

Michał Maksymiec, retail vertical client director w Consumer Panel Services GfK/YouGov w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że rynek mrożonek roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 08:29
StoryEditor
Lidl chce podbić rynek. Sieć nie tylko wydaje setki milionów na promocję i kampanie cenowe, ale prowadzi także loterię prezentową
Na zdj. Lidl w Ustce (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)

Sieć Lidl uznała, że potężne nakłady na kampanie reklamowe, promujące ofertę cenową i dyskredytujące największego rywala, czyli Biedronkę to za mało. Operator uruchomił loterię, w ramach której chce rozdać miliony, a tym samym ściągnąć do sklepów kolejne grupy klientów.

O ile dla sektora sprzedaży produktów spożywczych, to Wielkanoc jest najważniejszym świętem, to kiedy weźmiemy pod uwagę ogólną sprzedaż FMCG i kategorii non-food, Boże Narodze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 18:33