19.03.2018 / 10:11
StoryEditor

Sieć Dino z potężnym wzrostem sprzedaży w 2017 r. W planach gigantyczne inwestycje

Szymon Piduch, prezes Dino Polska (fot. materiały prasowe)
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sieci Dino w 2017 roku urosły o 34 proc. do 4,5 mld złotych. Potężny wzrost nie wynika tylko z ekspansji sklepów. Przy porównywalnej powierzchni (wskaźnik LfL) przychody firmy urosły aż o 16,2 proc. - wynika z raportu rocznego Dino. Jednocześnie sieć zapowiada największe w historii wydatki na inwestycje.

W 2017 roku Dino uruchomiło 147 nowych sklepów. Pod koniec roku działało już 775 placówek firmy o łącznej powierzchni 295,2 tys mkw. To wzrost o prawie 24 proc.

Jak tłuma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Lidl mówi wprost o Zielonym Ładzie: Trzeba go dostosować do realiów rynkowych
Maciej Marcinkowski, Lidl Polska (fot. Lidl Polska)

Maciej Marcinkowski, dyrektor ds. Inwestycji w Lidl Polska, twierdzi, że unijne regulacje w zakresie Zielonego Ładu wymagają dostosowania do realiów rynkowych, a samo prawodawstwo musi być bardziej przewidywalne.

- W obliczu nieuchronnych zmian klimatycznych oraz rosnącej świadomości ekologicznej, europejski krajobraz regulacyjny przechodzi transformację, której celem jest stworzenie zró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 19:05
StoryEditor
Carrefour mocno odchudza biznes w Polsce. Będą zwolnienia, zamknięcia i zmniejszenia sklepów. Wiemy ilu placówek dotknie restrukturyzacja
Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Sieć Carrefour Polska przeprowadzi głęboką restrukturyzację biznesu w naszym kraju. Operator planuje analizę rentowności sklepów, zamknięcia i zmniejszenie powierzchni części placówek, a w efekcie zwolnienia grupowe wśród pracowników, które mogą dotknąć ponad 300 osób. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok? I ile sklepów obejmą zmiany?

Kilka dni temu, 29 stycznia br., spółka Carrefour Polska złożyła w Powiatowym Urzędzie Pracy w Warszawie informację o planach przeprowadzenia zwolnień grupowych, które mogą dotk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 07:09