20.10.2020 / 10:10
StoryEditor

Sieć Aldi podsumowała wyniki Wielkiego Testu, części nowej strategii marketingowej

Na warszawskiej Woli powstaje sklep Aldi zlokalizowany w apartamentowcu (wiadomoscihandlowe.pl)
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. W ciągu minionego roku, w 6 etapach Wielkiego Testu, przetestowano 33 produkty marek własnych. Chętni do testowania mogli zgłaszać się za pośrednictwem strony www.zawszealdi.pl, gdzie aktualnie prezentowane są ich opinie. 

Wśród testowanych produktów znalazły się dwa rodzaje paczek - były to tzw. produkty suche oraz paczki z tzw. łańcuchem zimna.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 18:16
StoryEditor
Narodowy Bank Polski opublikował dane o inflacji bazowej w listopadzie 2024 r. Była niższa od wskaźnika CPI
NBP wyliczyła inflację bazową w listopadzie 2024 r. (Shutterstock)

Według wyliczeń Narodowego Banku Polskiego w listopadzie 2024 r. inflacja po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 4,3 proc. r/r. Wskaźnik CPI – inflacji cen produktów konsumpcyjnych – w analizowanym okresie wyniósł 4,7 proc. r/r.

Narodowy Bank Polski opublikował 16 grudnia 2024 r. komunikat o wskaźnikach inflacji bazowej w listopadzie 2024 r. W relacji rok do roku inflacja – po wyłączeniu cen admin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:26
StoryEditor
Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy
To m.in. w sklepach sieci Delikatesy Centrum są sprzedawane makarony Lubelli z przepisami wykorzystującymi produkty marki Kanka (fot. Shutterstock)

Kilka dni temu Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka połączyła siły z Lubellą, czyli z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z Grupy Maspex. Zapytaliśmy więc Grupę Maspex m.in. o motywacje tej współpracy. Mamy odpowiedź.

Kanka to marka własna Grupy Eurocash, specjalizująca się w produktach mlecznych. Dzięki współpracy z Grupą Maspex na opakowaniach makaronów Lubella znalazły się przepisy, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:18