23.12.2021 / 18:22
StoryEditor

Sainsbury’s chce walczyć na ceny z siecią Aldi

W kampanii świątecznej Sainsbury’s porównuje swoje ceny z siecią Aldi (J Sainsbury)
Brytyjska sieć Sainsbury’s w świątecznej kampanii promocyjnej postanowiła porównać ceny oferowanych przez siebie produktów spożywczych z ich odpowiednikami w niemieckiej sieci Aldi – donosi retailgazette.co.uk.

Sieć Sainsbury’s ogłosiła, że proponuje klientom „świąteczny obiad w doskonałej cenie” w ramach kampanii „Aldi Price match”, która obejmuje pierś indyka z kością, wędzonego łoso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:48
StoryEditor
Temu zdobyte! Polski dystrybutor spożywczy jako pierwszy otwiera e-sklep na chińskiej platformie. Inni pójdą jego śladem?
Temu (fot. Shutterstock)

Brand Distribution Group ogłasza otwarcie sklepu na Temu. To nie pierwszy tego typu krok, bo kilka miesięcy dostawca był jedną z pierwszych polskich firm, która otworzyła sklep na ALiExpress.

Spółka Brand Distribution Group BDG E-Commerce jako pierwsza firma w Polsce z branży FMCG zarejestrowała swoją markę na platformie Temu.pl i uruchomiła na niej swój sklep Brand ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:37
StoryEditor
Karol Kamas, Pluxee: Przed nami przetasowania na rynku benefitów pracowniczych, którego wartość to już 20 mld zł
Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Struktura benefitów pracowniczych istotnie się zmienia. Kiedyś oczywiście karta sportowa i ubezpieczenie medyczne były topowymi benefitami, natomiast teraz dochodzi do pewnego przetasowania - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Karol Kamas, chief product & marketing officer oraz członek zarządu w Pluxee Polska, podkreślając, że istotną tego przyczyną są zmiany prawne.

- Patrzymy na retail jako kategorię w kontekście partnerstwa, bo wydaje mi się, że modele które budujemy są na zasadzie win-win. My jako Pluxee działamy w modelu B2B, jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:48