22.07.2021 / 19:08
StoryEditor

Przetasowania kadrowe w Schwarz Group. Znamy następcę Gerda Chrzanowskiego?

Sklep Lidl z reklamą pieczywa przy wejściu (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Niemiecka grupa dyskontowa przywróciła Kena McGratha na stanowisko wiceprezesa Lidla. Wydaje się prawdopodobne, że niedługo zastąpi obecnego prezesa Gerda Chrzanowskiego – podaje retaildetail.eu. 

Jak informuje serwis retaildetail.eu, McGrath był już na czele irlandzkiego oddziału Lidla w latach 2009-2013, w których rósł zarówno udział w rynku, jak i obroty Lidla Irlandi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 09:03
StoryEditor
Maspex zrealizuje nową inwestycję za ponad 200 mln zł. Co planuje polski czempion?
Maspex wybuduje nową halę produkcyjno-magazynową (fot. mat. prasowe)

Grupa Maspex wybuduje w swoim zakładzie w Wadowicach nowoczesną halę produkcyjno-magazynową. Prace mają ruszyć w pierwszej połowie 2025 r., a inwestycja pochłonie ponad 200 mln zł.

- W ramach projektu przeprowadzona zostanie także modernizacja parku maszynowego oraz zakup innowacyjnego sprzętu, w tym nowych linii produkcyjnych. Wszystko to ma na celu z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 15:37
StoryEditor
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w listopadzie 2024. Dane NIQ nie pozostawiają złudzeń
Strefa kas w sklepie Auchan w Markach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma badawcza NIQ przedstawiła dane dotyczące sprzedaży FMCG w małym formacie - rozumianym jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Jak wynika z przeprowadzonych analiz, listopad przyniósł zróżnicowane rezultaty. Choć w ujęciu ogólnym odnotowano spadki zarówno wartościowe, jak i wolumenowe, szczególnie w kategoriach spożywczych i chemiczno-kosmetycznych, to niektóre segmenty wyróżniły się znaczącymi wzrostami.

W listopadzie 2024 roku sprzedaż FMCG w małym formacie wygenerowała ponad 7 mld zł obrotu. W porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, był to spadek wartościowy o 2 proc., ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 19:05