14.03.2017 / 16:43
StoryEditor

Polska rodzinna sieć Arhelan otworzyła kolejny, już 63. sklep

Stoisko owocowo-warzywne w nowym markecie Arhelan w Czyżewie (mat. prasowe)
10 marca rozpoczął działalność nowy sklep sieci Arhelan, zlokalizowany w Czyżewie (woj. podlaskie). Po tym otwarciu sieć Arhelan liczy już 63 markety.

Powierzchnia handlowa nowego Arhelanu to około 510 mkw. Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów żywnościowych i przemysłowych. Placówka stawia m.in. na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 12:48
StoryEditor
Grzegorz Gwiazdowski, Strategy& Polska: Sztuczna inteligencja to nie jest gadżet. Pora "wyjść poza chat"
Grzegorz Gwiazdowski, dyrektor w Strategy& Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Chciałbym zainspirować was do "wyjścia poza chat". Do tej pory w zasadzie wszyscy mówią o generatywnej inteligencji, która jest tylko podklasą sztucznej inteligencji. Mówią o czatach, inspiracjach, wyszukiwaniu tekstów, obrazków, natomiast miejscem, gdzie my widzimy trend, patrząc też na czołowe firmy w Polsce i za granicą, jest wyjście poza ChatGPT czy poza inne czaty i staranie się osadzenia AI jako codziennego wsparcia decyzji i pracowników - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Grzegorz Gwiazdowski, dyrektor w Strategy& Polska.

Grzegorz Gwiazdowski zwrócił uwagę, że wiodący gracze na rynku wykorzystują AI, nie tylko generatywną inteligencję do wielu elementów - czy to top line‘u, czy bottom line‘u. Prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:44
StoryEditor
Brian Olesen, szef Netto Polska: Na polskim rynku detalicznym bardzo trudno o wzrost sprzedaży porównywalnej, dlatego musimy inwestować w rozwój [Retail Trends 2025]
Brian Olesen, prezes Netto Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas kongresu Retail Trends 2025 prezes Netto Polska, Brian Olesen, odniósł się do aktualnej sytuacji na rynku handlu detalicznego w Polsce. W trakcie debaty pt. "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania" wskazał, że polski rynek detaliczny wyróżnia się na tle Europy wyjątkową konkurencyjnością, co przekłada się na atrakcyjne ceny dla konsumentów.

– Z mojej duńskiej perspektywy handel detaliczny w Polsce jest prawdopodobnie jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie. Dzięki tej zaciętej rywalizacji konsumenci mogą lic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:43