18.04.2017 / 11:43
StoryEditor

Polokarta zwiększyła sprzedaż w sklepach Polomarketu

Od ponad roku klienci sklepów Polomarketu mogą korzystać z karty lojalnościowej  Polokarta. Jak podkreśla Michał Seńczuk, członek zarządu i COO w sieci Polomarket projekt jest ogromnym sukcesem, który pozwala m.in. lepiej poznać klientów, ale też efektywnie zwiększyć koszyk zakupowy.

- Zainteresowanie Polokartą przerosło nasze oczekiwania – mówi Michał Seńczuk. - Na początku baliśmy się, że w portfelach Polaków nie będzie miejsca na kolejny kawałek plastiku,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 19:28
StoryEditor
Zmiany w strukturze zarządczej Lidla. Sieć ogranicza liczbę dyrektorów krajowych. Co jeszcze się zmienia?
Lidl chce jeszcze mocniej skupić się na kliencie, dlatego tworzy w swoich strukturach specjalny dział dedykowany jego obsłudze (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca br. w międzynarodowych strukturach sieci Lidl będzie funkcjonował dział obsługi klienta, którego w nich dotąd nie było – informuje portal lebensmittelpraxis.de. Na tym zmiany się nie kończą. W Lidlu nie będzie już dwóch dyrektorów krajowych, ale jeden. Czy zostanie nim Polak Maksymilian Braniecki?

Utworzenie działu obsługi klienta ma pozwolić Lidlowi skoncentrować się na podstawowych procesach, czyli zakupie towarów, ich transporcie oraz sprzedaży.

Uzasadnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 13:38
StoryEditor
Sieć Netto sfinalizowała wieloletnią operację modernizacji swoich sklepów do najnowszego konceptu 3.0
Netto zakończyło modenizację sklepów w Danii (fot. Netto)
Duńska sieć dyskontów Netto zakończyła trwającą od 2019 r. operację modernizacji placówek do najnowszego konceptu 3.0. W miniony piątek uruchomiono sklep w Rødby – ostatnią duńską placówkę sieci po konwersji. Obecnie detalista pracuje nad nowym konceptem, którego testy trwają m.in. w Polsce.

Sieć Netto – największy detalista spożywczy w Danii – od pięciu lat prowadzi konwersję wszystkich 547 duńskich sklepów do konceptu 3.0. Operacja przyspieszyła w minionym roku, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:28