24.03.2022 / 16:31
StoryEditor

Pół miliona pobrań Lisek.app. W zasięgu e-sklepu i jego dark store‘ów jest już 3,5 mln Polaków

Aplikacja Lisek przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Aplikacja Lisek przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. Lisek działa już w 9 miastach Polski i dociera do ponad 3,5 miliona Polaków. Sklep dostarcza cztery razy więcej zamówień od konkurencji.

Lisek.app to polski start-up, który debiutował w 2018 roku w Warszawie i działał nieprzerwanie do lutego 2020 roku, kiedy zakończył się etap pilotażu usługi. Lisek ponownie rozp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 15:41
StoryEditor
Black Friday to okazja do kupienia tańszych prezentów świątecznych, ceny są wtedy korzystniejsze [BADANIE]
Polacy niechętnie zwracają przedmioty upolowane podczas promocji w Czarny Piątek. Aż 41,8 proc. badanych twierdzi, że nigdy nie oddało produktów zakupionych w Black Friday (fot. Nelson Antoine/Shutterstock.com)

30 proc. Polaków uważa, że ceny w Black Friday są dużo niższe od tych w ciągu roku - wynika z Barometru Providenta. Dla 46 proc. to okazja do kupienia prezentów świątecznych.

Black Friday, czyli ostatni piątek listopada, to czas promocji w sklepach i symboliczny początek przedświątecznych zakupów. Polacy także korzystają z tego zwyczaju – wynika z Ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 10:07
StoryEditor
Sieć restauracji Spartan zadebiutuje na polskim rynku. W ekspansji pomoże jej firma Nhood
Sieć restauracji Spartan planuje wejść do Polski

Rumuńska sieć restauracji Spartan, słynąca z dań inspirowanych kuchnią grecką, planuje międzynarodową ekspansję. Marka będąca konkurencją dla tradycyjnych fast foodów, zamierza podbić podniebienia Hiszpanów i Polaków. Z znalezieniu odpowiednich lokalizacji pomoże jej firma Nhood. - To dla nas niezwykle ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych usług - mówi Ada Walentek, Head of Market, Head of PAS w Nhood Services Poland.

Spartan to rumuńska sieć restauracji, będąca alternatywą dla tradycyjnych fast foodów. Marka słynie z dań inspirowanych kuchnią grecką. W tamtejszym menu znajdują się takie pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 19:09