24.11.2016 / 15:13
StoryEditor

Podatek liniowy od handlu to zwolnienia i zamykanie sklepów przez polskie sieci handlowe

Ryszard Jaśkowski, przewodniczący Zespołu Roboczego działającego przy Parlamentarnym Zespole ds. Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego (materiały własne)
Przedstawiciele krajowych sieci handlowych wystosowali list otwarty do premier Beaty Szydło, a także wicepremiera i ministra rozwoju Mateusza Morawickiego, w którym wyrażają zaniepokojenie przygotowywaną przez rząd nową koncepcją podatku od handlu detalicznego w wersji liniowej.

„Jako Przedstawiciele Zespołu Roboczego reprezentującego polskie placówki handlowe zrzeszone min. w SPOŁEM, Kongregacji Przemysłowo-Handlowej, Forum Polskiego Handlu, Sieci Hand...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Rajstopy o zapachu czekolady, czyli Wedel i Gatta wchodzą w kooperację
Rajstopy i skarpety ze wspólnej linii Gatty i Wedla (fot. Gatta)

Producent czekolady oraz wytwórca rajstop, bielizny i koszulek nawiązali współpracę i stworzyły linię z aromatem czekoladowym.

Całość kolekcji ma brązowy kolor. Pośród produktów znalazły się skarpety w czekoladowy wzór, a także koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które… pachną czekoladą....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:59
StoryEditor
Wydatki Polaków na produkty spożywcze nadal rosną. Czy konsumpcja także idzie w górę? [DANE NIQ]
Z danych NIQ wyniak, że wartość sprzedaż tzw. świeżej żywności wzrosła w trzecim kwartale roku o ponad 10 proc. (fot. Shutterstock)

Wartość sprzedaży dóbr FMCG w trzecim kwartale 2024 r. wzrosła o 4,3 proc. – wynika z najnowszych danych NIQ. Łącznie z produktami zaliczonymi do kategorii Tech & Durables, Polacy wydali na nie blisko 99 mld zł. Jak w tym czasie kształtowała się sprzedaż wolumenowa?

W miesiącach od lipca do września br. Polacy wydali na produkty FMCG, czyli artykuły spożywcze, kosmetyczno-chemiczne oraz wyroby tytoniowe ponad 75 mld zł. To o 4,3 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 22:13