24.10.2016 / 10:41
StoryEditor

Piotr i Paweł mocno promuje w sklepach marki własne

Ekspozycja marek własnych w sklepie sieci Piotr i Paweł (materiały własne)
Sieć Piotr i Paweł wprowadziła do wybranych supermarketów działy "Nasze produkty, zawsze jakość" bardzo mocno eksponujące produkty marki własnej. Poznański dystrybutor bardzo mocno podkreśla w komunikacie skierowanym do klientów jakość swoich produktów.

Działy z marką własną można znaleźć w kilku miejscach tuż przy wejściu do sklepu, ale także głębiej przy działach z produktami świeżymi. Firma proponuje w ramach konceptu nie ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:50
StoryEditor
Kuba Antoszewski, Kantar Polska: Budujmy relacje z gen Z, ale nie odmładzajmy marki na siłę, alienując starszych klientów [RETAIL TRENDS 2025]
Kuba Antoszewski, PR manager Kantar Polska podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Gen Z to pokolenie, które rodziło się ze smartfonem w jednej ręce, a ironią w drugiej. Żyją w internecie, oddychają memami i potrafią zrobić z depresji viralowy trend — wszystko z filtrem na twarzy i perfekcyjnym timingiem na TikToku. Z jednej strony hiperświadomi społecznie, z drugiej — nie wytrzymają dłużej niż 8 sekund bez scrollowania. Kochają vintage, którego nie pamiętają, i noszą spodnie, które ich rodzice wyrzucili jako „obciachowe”. Są trochę cyniczni, trochę genialni, ale na pewno nie dadzą się zaszufladkować… chyba że w estetyce „goblin core”. A jak kupują?

Pokolenie Z, jako digital natives, od najmłodszych lat funkcjonuje w rzeczywistości zdominowanej przez technologię i globalną komunikację. Dorastanie w cyfrowej „globalnej wiosc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:37
StoryEditor
Polacy będą oglądać każdą złotówkę przed Wielkanocą. Ile wydadzą na zakupy?
Słodycze wielkanocne (fot. Shutterstock)

Prawie połowa zbadanych przez Providenta respondentów twierdzi, że wyda na tegoroczną Wielkanoc tyle samo co w zeszłym roku. Jedna trzecia jest przekonana, że będzie musiała zapłacić więcej.

Co piąty badany zamierza w tym roku zamknąć wydatki w kwocie 200 zł. Najczęściej (24,2 proc.) badani deklarują, że na Wielkanoc przeznaczą kwotę mieszczącą się w przedziale 451-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:06