11.10.2016 / 17:01
StoryEditor

Piotr i Paweł coraz bliżej 140 sklepów w Polsce

Supermarket sieci Piotr i Paweł (materiały własne)
6 października ruszył szósty już supermarket sieci Piotr i Paweł we Wrocławiu. Sklep o powierzchni 800  mkw. powstał przy ul. Dokerskiej 2A . Drugi supermarket, z salą sprzedaży blisko 1300 mkw.,  otwarty zostanie 12 października w Grodzisku Mazowieckim. Sklep mieści się przy ul. Królewskiej 48 w Parku Handlowym Retalia.

Oba supermarkety oferują szeroką ofertę asortymentową, w tym produkty świeże.  Nowe placówki umożliwiają również klientom poznawanie regionalnych smaków, w ramach Targowisk Piot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:38
StoryEditor
ChaiKola z nowymi inwestorami. Prezes Krynicy Vitamin i były prezes Purella Superfoods rozwijają znaną markę napojową i zapowiadają międzynarodową ekspansję
Michał Czerwiński, prezes Best Drinks Company (fot. Best Drinks Company)

Best Drinks Company, spółka, za którą stoją m.in. Michał Czerwiński i Piotr Czachorowski, zainwestowała w znane na rynku marki napojowe w perspektywicznej kategorii. Stworzyła też nowy brand parasolowy ChaiTea i chce zaistnieć nie tylko w Polsce.

– Best Drinks Company to spółka nowa na polskim rynku spożywczym, została stworzona w czerwcu. Projekt został powołany, aby wdrożyć strategię rozwoju marki ChaiTea po inwestycji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 13:23
StoryEditor
Handel bez granic. Social media, transgraniczność i ekologia będą kształtowały rynek e-commerce [RAPORT]
Social media, transgraniczność i ekologia będą kształtowały rynek e-commerce (fot. Pixabay)

E-commerce w Europie zmienia się w zawrotnym tempie, a najnowszy raport DHL "Online Shopper Trends 2024" wskazuje na kluczowe trendy, które zdominują rynek w nadchodzącym roku. Według badania, konsumenci coraz częściej decydują się na zakupy transgraniczne, wybierając takie platformy jak Amazon, Aliexpress, Shein czy Temu. Ich wybory napędzają konkurencyjne ceny oraz szeroki asortyment produktów.

Zgodnie z informacjami podanymi w aporcie, koszty i opcje dostawy odgrywają istotną rolę – brak preferowanej formy dostarczenia przesyłki powoduje porzucenie koszyka przez 48 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2024 16:33