10.11.2020 / 18:59
StoryEditor

Niektóre sieci obdarują pracowników przed świętami. Inne dopiero to rozważają

Sklep (fot. Peter Bond/Unsplash)
Tradycyjnie przed Bożym Narodzeniem sieci handlowe obdarują swoich pracowników. Te które tego nie robiły, ze względu na tegoroczną wyjątkową sytuację, rozważają wprowadzenie takiej gratyfikacji. Inne zwiększają kwoty bonów i powiększają zawartości paczek – informuje „Gazeta Pomorska”.

Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR Aldi Polska, zaznacza na łamach „Gazety Pomorskiej”, że jej sieć przykłada bardzo dużą wagę do budowania przyjaznej atmosfery ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 15:29
StoryEditor
Jak sieć Dino radzi sobie z rosnącymi kosztami biznesu ? O ile więcej sieć z Krotoszyna musiała zapłacić pracownikom?

W III kwartale 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 7 607,4 mln zł i były o 732,1 mln zł, czyli o 10,6 proc. wyższe niż w III kw. 2023 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 10 proc. do 5 809,6 mln zł. Narastająco, po 9 miesiącach 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 21 521,6 mln zł i były o 2 553,3 mln zł, czyli o 13,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2023 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 13,5 proc. do 16 543,8 mln zł. W jakich obszarach biznesu koszty rosły najmocniej?

W III kwartale 2024 r. wynik EBITDA zwiększył się rok do roku o 3,7 proc. do 673,4 mln zł. Marża EBITDA wyniosła 8,9 proc., podczas gdy rok temu było to 9,4 proc. Narastająco, p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 14:42
StoryEditor
Lidl nokautuje Biedronkę. Niemiecki dyskonter wydał ponad dwa razy więcej na reklamę w tv niż jego największy konkurent
W październiku br. Lidl wydał na reklamę w tv ponad 170 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Biedronka (fot. Youtube.com)

Lidl wskoczył na pierwsze miejsce wśród największych reklamodawców telewizyjnych. Z najnowszego raportu Nielsen Media wynika, że w październiku br. niemiecki dyskonter przeznaczył na te cel ponad 170 mln zł. Wydatki Jeronimo Martins – właściciela Biedronki, były o niebo skromniejsze.

Październikowy raport Nielsen Media wskazuje, że pod względem wydatków na reklamę telewizyjną Lidl nie miał sobie równych. Niemiecki dyskonter przeznaczyła na nią sumę p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:46