18.03.2023 / 11:27
StoryEditor

Największe słowackie sieci handlowe zamrażają ceny setek podstawowych produktów spożywczych. Sojusze antyinflacyjne przetaczają się przez Europę

Samuel Vlčan, słowacki minister rolnictwa. Obok logo „Protiinflačná garancia” czyli ”Gwarancja antyinflacyjna”. (Facebook//minagri.sr)
Słowackie Ministerstwo Rolnictwa zawarło umowę z ośmioma największymi sieciami handlowymi w kraju, na mocy której detaliści zamrożą ceny około 400 produktów spożywczych na trzy miesiące. Na Słowacji ceny żywności szybują trzeci rok z rzędu, a w lutym były o 28,6 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Szczegóły nowego porozumienia zapoczątkowanego z inicjatywy słowackich sieci handlowych przedstawili słowacki minister rolnictwa Samuel Vlčan, Martin Krajčovič, przewodniczący S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:21
StoryEditor
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B w Żabka Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie głównej
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Paweł Grabowski będzie jednym z prelegentów podczas zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025. Director of Digital B2B w Żabka Polska weźmie udział w debacie mającej miejsce na scenie głównej - nazwanej "Economy & Retail Forecasts". Wspólnie z pozostałymi ekspertami postara się odpowiedzieć na pytania dotyczące budowania wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany.

Odliczamy dni do kongresu Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:17
StoryEditor
Właściciel Biedronki chce rozwijać sieć Hebe w Czechach i na Słowacji. Jak wyglądają plany ekspansji drogerii?
CEO Hebe zdradził plany ekspansji Hebe na Słowacji i w Czechach (fot. Hebe/Linkedin)

Sieć Hebe, należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, planuje dalszy rozwój na rynku czeskim i słowackim. Firma już posiada swoje placówki w tych krajach, ale teraz intensywnie pracuje nad zwiększeniem ich liczby.

Hebe ma obecnie dwa sklepy na Słowacji – jeden w Bratysławie i drugi w Preszowie. Pierwszy został otwarty w listopadzie, a kolejny w grudniu. Jak podkreśla CEO sieci, Sacha Djok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 22:02