12.02.2016 / 08:12
StoryEditor

Największa sieć portugalskich dyskontów wdraża nowy koncept sklepu

Sklep Minipreco (fot. fot. na lic. CC BY-SA 3.0)
Minipreco, liczące ponad 600 sklepów dyskontowych w Portugalii, przystąpiło w tym iberyjskim kraju do wdrażania nowego konceptu sklepu.

Wbrew aktualnej tendencji zachodnioeuropejskich detalistów, koncentrujących się na dużych miastach, sieć zamierza uruchamiać supermarkety o nazwie „Minipreco Family” na prowincj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 18:07
StoryEditor
Eurocash pozostanie w 2025 r. pod ostrą presją dyskontów. Czy firmie pomoże przyjęta strategia rozwoju sieci franczyzowych? [ANALIZA]

Grupa Eurocash nie powinna się spodziewać istotnej poprawy po przychodowej stronie. Natomiast biorąc pod uwagę zmianę CFO i trwające procesy w spółce pod kątem efektywności kosztowej, większej poprawy należałoby oczekiwać na poziomie EBITDA. Presja ze strony korporacyjnych sieci handlowych nie zmaleje, sytuację może poprawić strategia integrująca sieci partnerskie, zakładająca m.in. rozwój parasolowej marki i aplikacji "Moje sklepy". Analiza Domu Maklerskiego Noble Securities.

Wstępne dane Grupy Eurocash za IV kw. 2024 r. opublikowane na początku lutego br. zdają się potwierdzać tezę, że trudno będzie o poprawę przychodów. Analitycy DM Noble Securitie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 12:00
StoryEditor
Jak rosły ceny w sklepach? GUS pokazuje szybki szacunek wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r.
Jak rosły ceny w sklepach? (fot. Shutterstock)

Według szybkiego szacunku Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2025 r. wzrosły o 4,9 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Względem lutego 2025 r. odnotowano nieznaczny wzrost na poziomie 0,1 proc.

Spośród poszczególnych kategorii produktów i usług najwyższy wzrost cen odnotowano w segmencie żywności i napojów bezalkoholowych. W marcu 2025 r. ceny w tej kategorii były o 6,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 15:37