27.09.2020 / 14:01
StoryEditor

Na sporcie się zarabia. Decathlon z prawie 44 mln zysku za 2019 r.

Decathlon planuje dalszy rozwój w Polsce. Właściciel hipermarketów sportowych podsumował 2019 r. Spółka osiągnęła przychód netto ze sprzedaży w wysokości 1,87 mld zł ( 1,66 mld zł w 2018 r.) i wypracowała zysk 43,94 mln zł (36,9 mln zł w 2018 r.).

Pod koniec 2019 r. w Polsce działało 59 sklepów i dwa magazyny należące do spółki Decathlon. W całym ubiegłym roku otwarto 5 sklepów, a firma chce budować następne.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2024 / 12:22
StoryEditor
Marki własne w Europie. W jakich krajach private brands poczynają sobie najlepiej i gdzie plasuje się Polska? [DANE]
Udział marek własnych w polskim rynku FMCG w trzecim kwartale 2024 r. przekroczył 27 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Europa jest regionem z największym udziałem marek własnych w rynku FMCG. Z najnowszego raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Marek Własnych (Private Label Manufacturers Association International, w skrócie PLMA), wynika, że w trzecim kwartale 2024 r. wyniósł on prawie 39 proc. co oznacza wzrost o 0,2 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego.

Wg danych NielsenIQ, przytoczonych w raporcie PLMA, udział marek własnych w rynku FMCG znacząco wrósł w 11 z 17 analizowanych krajów europejskich. Zaobserwowano go m.in.: ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 08:16
StoryEditor
Maspex i Dawtona mogą być jak Danone! Rafał Trzaskowski pokazuje swoje cele dla sektora spożywczego i zarzuca Glapińskiemu wysokie ceny masła
Rafał Trzaskowski (z lewej) i Adam Glapiński (fot. Shutterstock; NBP za YouTube)

Podczas inauguracji kampanii prezydenckiej w Gliwicach Rafał Trzaskowski uderzył w prezesa Narodowego Banku Polskiego Adama Glapińskiego. Zarzucił mu doprowadzenie do tego, że kostka masła w sklepach kosztuje 10 zł. Polityk Koalicji Obywatelskiej mówił też o polskich firmach spożywczych, przekonując, że są one w stanie rosnąć tak jak światowi giganci.

- Koniec upolitycznienia i koniec niekompetencji w NBP. Mam raport prezesa Glapińskiego o "historii sukcesu", po prostu ręce opadają. 50 proc. inflacji przez ostatnie lata, a te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:21