15.09.2015 / 17:23
StoryEditor

Mila w Paczkowie?

()
Spółka Bakard rozpoczęła na zlecenie inwestora, firmy DAK, budowę centrum handlowo-usługowego w Paczkowie (woj. opolskie).

Na odkupionej od fabryki Famad działce o powierzchni ponad 0,7 ha, która znajduje się w rejonie ulic Kopernika i Sienkiewicza, powstaną dwa pawilony handlowe. Z nieoficjalnych i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 52% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 15:28
StoryEditor
PepsiCo uruchamia nową platformę dla swoich klientów. Na pierwszy ogień HoReCa i sklepy tradycyjne
PepHub (fot. Pepsico)

Globalny gigant spożywczy wdraża swoją nową platformę PepHub. Ma ona zlojalizować klientów, ułatwić im składanie zamówień, a także odciążyć przedstawicieli handlowych tak, aby skupili się na budowaniu lepszej oferty.

Aplikacja dedykowana jest w pierwszej kolejności branży HoReCa i tam nastąpiło już wdrożenie. Testowane jest również w kanale handlu tradycyjnego. To swoiste centrum zarządz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 13:17
StoryEditor
Dyskonty tracą w oczach klientów. Wszystkie sieci dyskontowe z niższymi ocenami w najnowszym rankingu
Najnowsze badania „Retail Performance Ranking 2024”, przygotowane przez EY-Parthenon, wykazało spadek ogólnej oceny wystawionej przez klientów wszystkim sieciom dyskontowym działającym w Polsce (fot. Shutterstock)

EY-Parthenon przedstawił wyniki drugiej edycji badania „Retail Performance Ranking”, przeprowadzonego w Polsce. Pokazują one, że pierwsza czwórka najlepiej ocenianych detalistów w naszym kraju nie uległa zmianie. Pozycję liderem rankingu w przypadku sieci zajmujących się sprzedażą artykułów spożywczych i pierwszej potrzeby co prawda zachował Lidl, jednak klienci wystawili wszystkim sieciom dyskontowym niższe oceny niż rok wcześniej. Można nawet powiedzieć, że oceny dla Biedronki poleciały na łeb na szyję.

Na czele rankingu Retail Performance 2024, wskazującego najlepiej ocenianych detalistów w Polsce, podobnie jak rok wcześniej uplasowały się: Allegro, Rossmann, Empik oraz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 17:57