12.09.2020 / 09:40
StoryEditor

Metro uruchamia linię produktów marki własnej dla franczyzobiorców w Rosji

Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Fasol Metro (fot. materiały prasowe)
Produkty sygnowane nową marką własną Fasol (ros. fasola) zostaną wprowadzone do franczyzowych sklepów Metro do końca listopada.

Koncept sieci sklepów spożywczych Fasol – tak samo brzmi nowa marka własna Metro – to odpowiednik znanych nam małoformatowych placówek działających pod szyldem odido. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 08:29
StoryEditor
Lidl chce podbić rynek. Sieć nie tylko wydaje setki milionów na promocję i kampanie cenowe, ale prowadzi także loterię prezentową
Na zdj. Lidl w Ustce (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)

Sieć Lidl uznała, że potężne nakłady na kampanie reklamowe, promujące ofertę cenową i dyskredytujące największego rywala, czyli Biedronkę to za mało. Operator uruchomił loterię, w ramach której chce rozdać miliony, a tym samym ściągnąć do sklepów kolejne grupy klientów.

O ile dla sektora sprzedaży produktów spożywczych, to Wielkanoc jest najważniejszym świętem, to kiedy weźmiemy pod uwagę ogólną sprzedaż FMCG i kategorii non-food, Boże Narodze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 11:40
StoryEditor
W Bielsku-Białej ruszył Comfy Park Bielik, a w nim znane marki i debiutanci na polskim rynku
default

Firma Redkom Development wybudowała i skomercjalizowała Comfy Park Bielik, największy park handlowy w Bielsku-Białej. Obiekt rozpoczął działalność 5 grudnia. Powstał w wyniku przebudowy sklepu Tesco i centrum handlowego funkcjonujących w tej destynacji przez wiele lat. Ciekawy jest miks najemców.

Na ponad 19 tys. mkw. powierzchni handlowej powstało blisko trzydzieści sklepów i punktów usługowych, w tym hipermarket Kaufland, zajmujący przeszło 5 tys. mkw. i będący 25...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:33