02.08.2016 / 09:00
StoryEditor

Metro Group z minimalnym wzrostem sprzedaży like-for-like

Liczona w walucie lokalnej sprzedaż Metro Cash & Carry (w Polsce Makro Cash & Carry) wzrosła o 0,1 proc., a sprzedaż like-for-like – o 0,3 proc.
Grupa Metro opublikowała raport dotyczący wyników za trzy kwartały bieżącego roku rozliczeniowego. Z zestawienia wynika, że sprzedaż like-for-like wzrosła o 0,2 proc., natomiast kwotowo zmniejszyła się o 1,6 proc.

O ile w pierwszych dziewięciu miesiącach roku rozliczeniowego 2014/2015 (październik – czerwiec) sprzedaż całej grupy wyniosła 44,977 miliarda euro, to w roku 2015/2016 osiągnęł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 16:04
StoryEditor
mBank rzuca wyzwanie Allegro. Rusza z marketplace’em
  Od lewej: Artur Kurasiński - przedsiębiorca, twórca i obserwator zjawisk związanych z technologią, Michał Pawlik - prezes Morele, Krzysztof Dąbrowski - wiceprezes zarządu ds. operacji i informatyki, Krzysztof Bratos - wiceprezes zarządu ds. bankowości detalicznej (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)  

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w dobrze im znanej aplikacji bankowej. Właśnie startują mOkazje zakupy.

Ponad rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom obu firm nowoczesny marketplace. Skąd ten pomysł?

- Nasze strategiczne myślenie o rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 16:05
StoryEditor
Polacy zrobią zakupy świąteczne tak, jak zwykle - czyli na ostatnią chwilę
(fot. TSV-art/Shutterstock)

Z zakupami świątecznymi nie wypada się spieszyć - zdają się myśleć Polacy. Tydzień przed Bożym Narodzeniem wybiera się do sklepów w tym celu 33,8 proc. rodaków, czyli więcej osób niż rok temu. Do tego 28,2 proc. zamierza je zrobić dosłownie kilka dni przed świętami. To również liczniejsza grupa niż przed rokiem, zwracaja uwagę Grupa Blix, która przygotowała raport na ten temat.

Ubyło natomiast konsumentów robiących zakupy świąteczne w pierwszej połowie grudnia. Ponadto dużo mniej osób chce je realizować przynajmniej w części lub w całości online. Tym r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:23