02.08.2016 / 09:00
StoryEditor

Metro Group z minimalnym wzrostem sprzedaży like-for-like

Liczona w walucie lokalnej sprzedaż Metro Cash & Carry (w Polsce Makro Cash & Carry) wzrosła o 0,1 proc., a sprzedaż like-for-like – o 0,3 proc.
Grupa Metro opublikowała raport dotyczący wyników za trzy kwartały bieżącego roku rozliczeniowego. Z zestawienia wynika, że sprzedaż like-for-like wzrosła o 0,2 proc., natomiast kwotowo zmniejszyła się o 1,6 proc.

O ile w pierwszych dziewięciu miesiącach roku rozliczeniowego 2014/2015 (październik – czerwiec) sprzedaż całej grupy wyniosła 44,977 miliarda euro, to w roku 2015/2016 osiągnęł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 12:06
StoryEditor
Orlen Skylight accelerator – koncern wyszukuje start-upy, które pomogą odpowiedzieć na wyzwania technologiczne i biznesowe
rlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator (fot. Skorzewiak/Shutterstock)

Orlen ogłosił kolejną edycję programu Orlen Skylight accelerator, adresowanego do start-upów, na które czeka ponad 20 wyzwań technologicznych i biznesowych określonych przez spółki z Grupy Orlen. Młode technologiczne spółki mogą odpowiedzieć na wyzwania określone w ramach następujących obszarów tematycznych: cyfrowa organizacja, nowoczesna stacja i klient przyszłości, przemysł 4.0 oraz bezpieczna i innowacyjna organizacja, jak również optymalizacja energetyczna i procesowa. Nabór do programu akceleracyjnego potrwa do 17 lutego 2025.

Jak czytamy w komunikacie, Orlen Skylight accelerator to korporacyjny program otwartych innowacji, który stanowi most technologiczny między spółkami z Grupy Orlen a startupami z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 18:01
StoryEditor
Studenac jednak zadebiutuje na giełdzie?! Kolejny zwrot akcji ws. oferty publicznej sieci handlowej
Sklep sieci Studenac w nocy (fot. Marko Lopac)

Studenac Group planuje na wrzesień 2025 r. ponowne podejście do oferty publicznej akcji na giełdzie w Zagrzebiu, donosi chorwacki portal Lider Media. Przypomnijmy, że 28 listopada ub.r. Studenac i jego główny akcjonariusz przerwali pierwszą publiczną ofertę akcji spółki, tłumacząc tę decyzję "niekorzystnymi warunkami rynkowymi".

Według Lider Media, planowana na wrzesień br. oferta obejmie giełdę w Zagrzebiu (ZSE). Ubiegłoroczna próba dotyczyła natomiast zarówno wspomnianego parkietu, jak i warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 09:50