07.03.2017 / 10:51
StoryEditor

Sieć Kolporter mocno pracuje nad strategią asortymentową dla saloników prasowych

Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera (mat. prasowe)
Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera, prezentuje plany rozwojowe sieci. Rozwój oferty asortymentowej i usługowej ma następować głównie poprzez koncepcję strefy. Trzonem ma pozostać salonik prasowy, a wokół niego tworzone będą strefy, np. gastronomiczna Top Presso czy strefa alkoholi Top Drink.

Rok 2016 był dość trudny dla handlu?

Rzeczywiście, minione 12 miesięcy było trudne, bo oprócz reagowaniu na trendy rynkowe, naszą uwagę absorbowały liczne zmiany prawne, które...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 08:58
StoryEditor
Senat przyjął ustawę zabraniającą sprzedaży podgrzewanych wyrobów tytoniowych o charakterystycznym aromacie. Resort zdrowia już szykuje kolejne zakazy
Senat przyjął nowelizację przepisów zakładających zakaz sprzedaż podgrzewanych wyrobów tytoniowych mających charakterystyczny aromat. Teraz czas na przepisy zakazujące sprzedaży wszystkich e-papierosów nieletnim (fot. Shutterstock)

13 marca br. Senat przyjął przegłosowaną w Sejmie pod koniec lutego nowelizację ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Zakłada ona zakaz wprowadzania do obrotu podgrzewanych wyrobów tytoniowych mających charakterystyczny aromat. Teraz Ministerstwo Zdrowia ma zamiar wprowadzić kolejne zakazy. Czego będą one dotyczyć?

Nowelizację ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych zakładająca zakaz wprowadzania do obrotu podgrzewanych wyrobów tytoniowych mający...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 14:57
StoryEditor
Grupa Żabka dywersyfikuje finansowanie. W planach jest nowy program emisji obligacji
Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)

Grupa Żabka ogłosiła zawarcie umowy dotyczącej programu emisji obligacji. W ramach porozumienia, drugim emitentem została Żabka Polska, a w roli organizatorów i dealerów wystąpiły Bank Polska Kasa Opieki, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polska, Santander Bank Polska oraz Trigon Dom Maklerski.

Program emisji obligacji, zawarty na czas nieokreślony, umożliwia niezależną emisję papierów wartościowych przez Żabkę Group i Żabkę Polska do łącznej maksymalnej kwoty miliarda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 01:31