06.06.2018 / 10:12
StoryEditor

Marmax: sklepów było więcej, gdyby nie brak pracowników

(fot. Marmax)
O problemie braku pracowników sygnalizuje polska sieć supermarketów Marmax. Mimo że firma ma środki potrzebne na rozwój nie planuje otwarcia nowych sklepów, bo nie było by w nich komu pracować.

Firma Marmax zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną produktów spożywczych od 1991 roku. Obecnie sieć marketów Marmax składa się z 14 sklepów, które działają w województwie p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:54
StoryEditor
Konsument pod lupą ekspertów - zapraszamy na cykl debat i prelekcji podczas Retail Trends 2025
Retail Trends 2024 - debaty, prelekcje, prezentacje, spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych gości. W tym roku również proponujemy bardzo bogaty program kongresu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ostatnie miesiące pokazały, że klient, który od zawsze był i jest w centrum uwagi sektora FMCG, potrafi nie raz zaskoczyć producentów FMCG oraz sieci handlowe. Podczas Retail Trends 2025 wraz z ekspertami wytypujemy kluczowe czynniki, które będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów w najbliższym czasie.

Tak jak każdy klient jest inny, tak strategii, które mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumencie, też jest wiele. Dlatego też podczas  kongresu Retail...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 12:13
StoryEditor
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży (fot. mat. pras.)

Miniony 2024 rok przyniósł stabilny wzrost przychodów w branży e-commerce. Choć rynek nie odnotował spektakularnych zmian, pewne tendencje zasługują na uwagę. Andrzej Ciesielski, założyciel platformy usług kurierskich furgonetka.pl, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podsumował ubiegły rok i przewiduje jak będzie wyglądał 2025.

– Miniony 2024 rok nie przyniósł wielu zaskoczeń w branży e-commerce. Przychody rosły zgodnie z przewidywaniami, a Black Friday przebił wyniki osiągnięte w 2023 roku. To, co nat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 09:13