07.12.2021 / 17:39
StoryEditor

Magdalena Wilgatek, CMR: sprzedaż roślinnych zamienników mięsa wzrosła dwukrotnie

Magdalena Wilgatek, business development manager w CMR w trakcie prezentacji „Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych” w ramach Kongresu Mięsnego 2021 (wiadomoscihandlowe.pl)
Roślinne zamienniki to dynamicznie rozwijająca się kategoria, jej sprzedaż wzrosła dwukrotnie rok do roku – powiedziała Magdalena Wilgatek, business development manager w CMR w trakcie prezentacji „Trendy w sprzedaży produktów mięsnych w sklepach małoformatowych” w ramach Kongresu Mięsnego 2021. 

Magdalena Wilgatek zwróciła uwagę na to, że przypadku parówek i roślinnych zamienników mięsa rośnie sprzedaż w kanale supermarketów. 

Wciąż jest to jednak niewielki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 14:05
StoryEditor
Kolekcja Tommy Hilfiger na półkach sklepów Lidl Polska. Jakie produkty tej marki pojawią się w dyskontach sieci?

Od soboty, 21 grudnia, w ofercie sieci Lidl Polska pojawi się kolekcja ubrań marki Tommy Hilfiger. Kolekcja zawierać będzie odzież i akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Detalista chce zachęcić konsumentów do kupowania markowej odzieży na prezenty.

Lidl Polska proponuje przed tegorocznymi świętami kolekcję Tommy Hilfiger, z odzieżą i dodatkami dla kobiet i mężczyzn. Wśród dostępnych produktów znajdziemy t-shirt damski l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 15:39
StoryEditor
Na świecie jest blisko miliard zwierząt domowych – psów i kotów. "Mars Global Pet Parent Study"

Aż 37 proc. opiekunów deklaruje, że ich czworonożny przyjaciel jest dla nich najważniejszy w życiu – wynika z największego globalnego badania dotyczącego opiekunów zwierząt domowych,"Mars Global Pet Parent Study" zrealizowanego przez firmę Mars Incorporated. Badanie wykazało, że ponad połowa (56 proc.) ludzi posiada kota lub psa, a 47 proc. z nich podjęło się opieki nad czworonogiem po raz pierwszy. Sygnalizuje to nową erę opiekunów zwierząt domowych, gdzie więzi emocjonalne pomiędzy człowiekiem a jego pupilem są silniejsze niż kiedykolwiek.

Coraz więcej z nas podejmuje się opieki nad czworonogami. Zmianie ulega jednak nie tylko liczba psów i kotów w gospodarstwach domowych, lecz także nasze podejście do opieki nad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 05:55