09.05.2017 / 08:48
StoryEditor

Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł gościem specjalnym 10 Kongresu Rynku FMCG 2017

Maciej Stoiński, wiceprezes i dyrektor generalny sieci Piotr i Paweł będzie gościem specjalnym 10 Kongresu Rynku FMCG 2017. Ekspert wygłosi prelekcję „Trendy w sektorze FMCG – spojrzenie z pozycji detalisty” a także weźmie udział w debacie nt. trendów konsumenckich.

Maciej Stoiński z branżą FMCG związany jest od kilkunastu lat, między innymi jako dyrektor handlowy i prokurent zarządu Lewiatan 94 Holding SA, a także prezes zarządu spółki Pam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 23:47
StoryEditor
Żabka zadebiutuje we wrześniu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych! - podaje Bloomberg
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. mat. prasowe)
Należąca do amerykańskiego funduszu CVC sieć sklepów Żabka we wrześniu może zadebiutować na giełdzie w Warszawie. Tak wynika z informacji Bloomberga. IPO ma być warte między 1 mld a 1,5 mld dolarów. Ma to być największy debiut na GPW od czasu IPO Allegro w 2020 r.

Według Bloomberga wycena Żabki na potrzeby IPO sięgnie 7,5-8 mld dolarów. Źródła agencji rozstrzygają też kwestię tego, gdzie notowana ma być największa sieć sklepów convenien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 08:50
StoryEditor
Lidl uprawiał samowolę budowlaną? Poważne zarzuty o nielegalne powiększanie sklepów
Sklep sieci Lidl (fot. Bartek Kaszuba)
Niemiecki „Manager Magazine” w swoim najnowszym numerze informuje, że tamtejsze dyskonty sieci Lidl mogły być nielegalnie powiększane, co dało firmie dodatkowe 2,5 mld euro w ciągu 10 lat. Firma bada sprawę wewnętrznie.

Gazeta powołuje się na byłych pracowników i wykonawców. Zarzuca Lidlowi, że od lat 90 do końcówki lat dwutysięcznych potajemnie zwiększał wielkość swoich sklepów. Z raportu wyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 17:27