11.09.2024 / 21:22
StoryEditor

Luis Amaral domaga się zmian w zarządzie dużej sieci dyskontów i wskazuje, że obecne władze działają na szkodę firmy

Luis Amaral, większościowy udziałowiec Grupy Euriocash domaga sie zmian we władzach sieci DIA (fot. materay prasowe)

Mniejszościowi akcjonariusze hiszpańskiej Grupy Dia, zaniepokojeni spadającą wyceną firmy, łączą siły na rzecz przeprowadzenia zmian w jej zarządzie. Ich działaniom przewodzi Luis Amaral, były prezes, a obecnie główny udziałowiec Grupy Eurocash.

Mniejszościowi akcjonariusze Grupy Dia, która zarządza siecią sklepów dyskontowych, poinformowali, że tworzą kolację, która ma nakłonić zarząd spółki do tego, żeby ten działał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 10:47
StoryEditor
Biedronka ma coraz więcej stacji ładowania pojazdów zasilanych prądem. Gdzie naładujesz elektryka?
Stacja ładowania samochodów elektrycznych na parkingu Biedronki (fot. materiały prasowe)

Sieć Biedronka poinformowała, że na sklepowych parkingach w całym kraju, ”zelektryfikowani” uczestnicy ruchu drogowego mają do dyspozycji 210 stacji ładowania pojazdów elektrycznych Powerdot. Kolejne 170 stacji już niedługo. Zobacz gdzie naładujesz ”elektryka”.

”Uruchomiona właśnie stacja ładowania w Dziwnowie, podobnie jak inne urządzenia Powerdot usytuowane przy sklepach Biedronka, ma łączną moc 120 kW i dysponuje trzema złączami (CC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 11:44
StoryEditor
Przez lata był dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za marki Reserved, Mohito, Cropp i House. Teraz zakłada własną firmę
Sho Kondo, założyciel Kondo Partners Consulting (fot. Kondo Partners Consulting)

Sho Kondo, który do maja 2024 roku związany był z odzieżową firmą LPP, założył własną agencję skupiającą się na branży modowej i lifestylowej. Za brand experience i marketing w nowej firmie będzie odpowiedzialna jego koleżanka, która również przeszła z LPP, a za rozwój biznesu ekspert z Żabki.

Były dyrektor kreatywny LPP chce zająć się rewitalizacją marek modowych w Europie. Po ośmiu latach zrezygnował ze stanowiska dyrektora kreatywnego w LPP, aby założyć Kondo & Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. wrzesień 2024 14:33