05.11.2020 / 12:22
StoryEditor

LPP i CCC ostro tracą na giełdzie po ogłoszeniu zamknięcia galerii handlowych, ale walczą o klienta w e-commerce

Sklep Reserved (fot. mat. prasowe)
Chociaż CCC i LPP ogłaszają, że są gotowe na lockdown i mają swoje sposoby na zamknięcia centrów handlowych, ich akcje drastycznie potaniały. Po obostrzeniach, które ogłosił wczoraj premier, inwestorzy zaczęli wysprzedawać akcje spółek.

Premier ogłosił w środę, że centra i galerie handlowe zostaną zamknięte do 29 listopada. Oprócz artykułów pierwszej potrzeby klienci nie kupią tam nic przynajmniej do końca mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 11:00
StoryEditor
Żabka rośnie w kanale cyfrowym. Firma zdradza plany dotyczące Jush, Dietly i innych projektów
Pojazd dostarczający zakupy z Delio, widziany na warszawskim Wilanowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Aż 1,5 mld zł wyniosła sumaryczna wartość transakcji klientów we wszystkich projektach cyfrowych Żabki w 2023 r. - pochwaliła się firma. Na tyle firma oszacowała wskaźnik GMV (gross merchandise value), często używany przez firmy prowadzące sprzedaż online lub w niej pośredniczące.

Podana przez Żabkę suma uwzględnia wszystkie transakcje w takich kanałach, jak q-commerce‘owy Jush i internetowy supermarket Delio, ale nie tylko. Grupa Żabka jest bowiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 16:22
StoryEditor
Biedronka znów prowokuje… drogą konkurencję
Biedronka porównuje swoje ceny do ”konkurencji”
Przed sklepami sieci Biedronka detalista powiesił plakaty, na których znów porównuje się z konkurencyjną siecią sklepów. Tyle, że w przeciwieństwie do poprzednich kampanii, komunikuje nieco inaczej, o którą konkurencję chodzi.

Logotyp Lidla to trzy niebieskie litery, skośnie ułożona czerwona litera „i” w okręgu na żółtym tle, a wszystko wpisane w niebieski kwadrat. Choć czcionka i jej kolor na plakaci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. lipiec 2024 06:34