21.08.2016 / 11:33
StoryEditor

Lidl wprowadza bony na zakupy

Lidl wprowada bony na zakupu (materiały własne)
Lidl rusza z kolejnym konceptem marketingowym. Klienci robiąc zakupy na kwotę 100 zł, otrzymają w kasie bon o wartości 20 zł, który mogą wykorzystać w czasie kolejnej wizyty w sklepie sieci.

Podobne koncept promocyjno-lojalnościowy realizowały także inne sieci handlowe działające w Polsce.

Lidl zarządza obecnie siecią prawie 600 sklepów w całej Polsce.

Przypo...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:36
StoryEditor
Biedronka "raczej nie spodziewa się" wzrostu sprzedaży LfL w pierwszym kwartale. Jakie są prognozy sieci na cały 2025 r.?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Biedronka prognozuje, że ze względu na niekorzystny efekt kalendarzowy osiągnięcie wzrostu sprzedaży na bazie porównywalnej w pierwszym kwartale 2025 r. będzie bardzo trudne. Dynamika rynku wymusza wzrost konkurencji. Jeśli rynek nie będzie rósł, detalista skoncentruje się na zwiększaniu wydajności i optymalizacji kosztów, by chronić marże.

- W pierwszym kwartale 2025 r. mieliśmy do czynienia z silnym efektem kalendarzowym, w związku z faktem, że wielkanocny szczyt zakupowy przypada dopiero na drugą połowę kwiet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 12:47
StoryEditor
Im cieplej, tym lepiej dla... Żabki. Słoneczna pogoda napędza sprzedaż w sklepach sieci convenience
Sklep sieci Żabka (fot. Materiały Prasowe)

- Im cieplej, tym więcej ludzi na ulicach, a co za tym idzie - więcej klientów w naszych sklepach - tłumaczyła Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka, podczas konferencji podsumowującej działania sieci w 2024 roku.

We wtorek 25 marca odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka, w trakcie której omówiono wyniki finansowe za miniony rok. Przedstawiciele sieci podsumowali także działania mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:45