17.06.2021 / 15:56
StoryEditor

Lewiatanki z Lewiatankowa – czyli marketingowa akcja z wykorzystaniem marki własnej w Lewiatanie

Na zdj. sklep Lewiatan (fot. materiały prasowe, Lewiatan/zdjęcie ilustracyjne)
Sklepy Lewiatan oferują ponad 500 marek własnych w 25 kategoriach. Ich sprzedaż stanowi ponad 6% obrotu detalicznego w całej sieci. W ciągu ostatnich 10 lat średnie tempo wzrostu sprzedaży marki własnej r/r wyniosło 13%. Sieć rozwija asortyment tych produktów wykorzystując je także jako instrument strategii marketingowych i kanał komunikacji z klientem.

Konsumenci coraz częściej kupują produkty charakteryzujące się sprawdzoną jakością i dobrą ceną. Potwierdza to dwukrotnie większa w porównaniu do innych marek dynamika wzrostu s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 09:41
StoryEditor
Kradzieże w sklepach. Czy dane oddają rzeczywistość? “Wielu przypadków i tak nikt nie zgłasza”
Liczba kradzieży statystycznie spada (fot. Shutterstock)

Statystyki policji sugerują, że liczba kradzieży w sklepach spada. Branża twierdzi jednak, że w rzeczywistości skala zjawiska jest zdecydowanie większa, niż mówią o tym policyjne dane. To efekt tego, że wielu zdarzeń sklepy nie zgłaszają.

O sprawie pisze “Rzeczpospolita”, która przytacza dane Komendy Głównej Policji. Według niej w 2024 roku stwierdzono 30,1 tys. przestępstw kradzieży w sklepach, co oznacza spadek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:18
StoryEditor
Grupa Pepco ze spadkiem przychodów LFL. Kto zawinił i jak poradziły sobie sieci Pepco oraz Dealz?
Grupa Pepco zapowiada, że w całym roku obrortowym 2025 powiększy się o około 300 sklepów (fot. Shutterstock)

Pepco Group, właściciel sieci dyskontów Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, podała wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025, zakończony 31 grudnia 2024 r. Wskazują one na wzrost przy przychodów w ujęciu ogólnym, ale już w spadek w ujęciu LFL.

Przychody Grupy Pepco za pierwszy kwartał roku obrotowego 2025 wyniosły 1,9 mld euro, co oznacza ich wzrost o 3 proc. rok do roku przy stałym kursie walutowym. Według danych p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 01:29