15.11.2020 / 09:45
StoryEditor

Kolejki w sklepie internetowym Tesco. Brytyjczycy mają problem z rezerwacją terminów

Klienci Tesco mają problem z rezerwacjami w sklepie internetowym w Wielkiej Brytanii (Tesco)
Tesco przeprasza za niedogodności po problemach z działaniem sklepu internetowego sieci w związku z bardzo duża liczbą klientów próbujących dokonać rezerwacji terminów dostawy.

Klienci Tesco w Wielkiej Brytanii mieli kłopot w dostaniu się na stronę internetową sklepu. Supermarket stara się poradzić sobie z wysokim popytem na rezerwacje świąteczne – inf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 08:46
StoryEditor
Przejęcie eZebry przez Dino. Pojawił się problem?
Fuzja Dino i eZebry. Pojawił się problem (fot. Remigiusz Gora/Shutterstock)
Wydawało się, że Dino sfinalizowało już formalności związane z akwizycją drogerii internetowej eZebra. Spółka została jednak wykreślona z grona wspólników w KRS. To zmusza ją do dalszych działań – podaje "Puls Biznesu".

Przypomnijmy, że w październiku zeszłego roku Dino poinformowało o zawarciu przedwstępnej warunkowej umowy zakupu udziałów w eZebrze od założycieli drogerii.

W listopa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 09:25
StoryEditor
Mastercard wykorzystuje najnowszą technologię AI do walki z cyberoszustwami
Mastercard wykorzystuje najnowszą technologię AI do walki z cyberoszustwami (fot. Shutterstock)
Coraz częściej oszuści wykorzystują najnowsze technologie, takie jak AI, do wyłudzania danych lub pieniędzy. Według danych FBI tylko w 2023 roku w Stanach Zjednoczonych konsumenci stracili 12,5 miliarda dolarów w wyniku oszustw internetowych. Natomiast w pierwszej połowie 2023 roku w Wielkiej Brytanii cyberprzestępcy dokonali prawie 1,4 miliona kradzieży, co oznacza, że średnio co 12 sekund dochodziło do jednego oszustwa.

Mając na uwadze rosnącą skalę zagrożeń cybernetycznych, Mastercard powołał inicjatywę Scam Protect – pakiet specjalistycznych rozwiązań wykorzystujących najnowocześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:29