29.10.2015 / 11:45
StoryEditor

Kaufland w Obornikach Wielkopolskich

()
Nowy sklep Kaufland został uruchomiony w Obornikach Wielkopolskich przy ul. Młyńskie 7.

To 192. market sieci w Polsce i 18. w województwie wielkopolskim. Powierzchnia sklepu wynosi  2000 mkw., znajduje się w nim 8 kas, które zapewniają sprawną i szybką obsługę. Dla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 29% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 12:50
StoryEditor
Co planuje Dino w tym roku? Sieć zabezpieczyła na inwestycje więcej niż w 2024 r. - aż 1,7-1,8 mld zł
Sieć Dino bije rekordy, co roku otwierając kilkaset nowych sklepów (fot. Shutterstock)

W 2024 r. łączne nakłady inwestycyjne Grupy Dino wyniosły 1,6 mld zł, co poskutkowało m.in. otwarciem rekordowej liczby sklepów. W tym roku sieć przeznaczyła jeszcze więcej pieniędzy na inwestycje. Czy uda jej się przebić barierę 3 000 sklepów?

W IV kwartale 2024 r. sieć Dino uruchomiła 116 nowych marketów, co oznacza wzrost o 75,8 proc. w stosunku do IV kw. 2023 r. W całym 2024 r. otwarte zostały 283 sklepy, o 13...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 11:59
StoryEditor
Świetna wiadomość dla detalistów: poprawiły się nastroje polskich konsumentów! Czy to przełom, czy jedynie korekta trendu?
Konsumenci byli w lutym w lepszych nastrojach niż w styczniu (fot. Shutterstock)

Polacy byli w lutym w lepszych nastrojach niż miesiąc wcześniej - wynika z nowej odsłony badania Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK. Syntetyczny wskaźnik ilustrujący nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich poprawił się względem stycznia o 1,9 pkt i wyniósł -0,8 pkt. To wciąż poniżej zera, ale i tak całkiem nieźle na tle ostatnich lat.

Eksperci GfK - An NIQ Company podkreślają, że nastroje konsumenckie w większości państw UE od początku wojny w Ukrainie są gorsze niż w Polsce, średni wskaźnik dla Unii Europejs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 14:14