20.10.2021 / 10:59
StoryEditor

Inflacja producencka powyżej 10 proc.

przemysł spożywczy (shutterstock.com)
Zmiany poziomu cen ustalanych przez producentów na różnych etapach procesu wytwarzania dóbr są ogromne. We wrześniu dynamika cen u producentów po raz pierwszy w XXI wieku przekroczyła 10 procent rocznie. Wyższe niż przed rokiem były m.in ceny produkcji produktów spożywczych i napojów – podaje portal bankier.pl.

Według GUS, we wrześniu 2021 r. dynamika cen produkcji sprzedanej w przemyśle (tzw. inflacja PPI) wyniosła 10,2 proc. wobec 9,5 proc. w sierpniu. Ogłoszony dziś rezultat jest ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 13:39
StoryEditor
Lidl rusza z kolejną edycją akcji "Szkoły Pełne Talentów". Klienci dyskontów otrzymają talenciaki, które będą mogli przekazać szkołom
Na zdj. sklep sieci Lidl w Poznaniu (fot. yarm_sasha/Shutterstock)

W tym roku odbędzie się trzecia edycja akcji organizowanej przez sieć handlową Lidl pt. „Szkoły Pełne Talentów”. Rejestracja dla szkół ruszyła jeszcze przed końcem wakacji i potrwa do 17 listopada br. Od początku września w sklepach będą wydawane talenciaki.

W ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska zgłoszone szkoły mogą wymieniać zdobyte punkty na nagrody z katalogu stworzonego przez sieć handlową. Te, które uzbierają najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2024 / 08:18
StoryEditor
Biedronka zapowiada jeszcze niższe ceny. Czy dostawcy powinni zacząć się bać?
Największa sieć handlowa w Polsce coraz mocniej odczuwa skutki wojny cenowej (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Największa sieć handlowa w Polsce coraz mocniej odczuwa skutki wojny cenowej. Chociaż w drugim kwartale Biedronka zanotowała spadek sprzedaży porównywalnej oraz pogorszenie marż, jej zarząd dąży za wszelką cenę do utrzymania przez sieć pozycji lidera niskich cen. Priorytetem pozostaje wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym. Co to oznacza dla dostawców?

Wydatki na zakup produktów od dostawców stanowią dla sieci dyskontowych największą pozycję w kosztach, osiągając nawet ponad 80 proc. ich całości. Jak zauważa Andrzej Sylla, pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 20:37