22.02.2021 / 08:17
StoryEditor

Ikea szczepi swoich klientów przeciwko COVID-19

Izraelski oddział sieci Ikea zorganizował akcję, w ramach której każdy klient, który stawi się w sklepie szwedzkiego operatora między 21 a 23 lutego, będzie mógł otrzymać dawkę szczepionki przeciwko COVID-19 - donosi "Rzeczpospolita".

Firma rozstawiła na terenie swoich sklepów w Izraelu - a konkretniej: w Tel Awiwie, Esztaolu, Beer Szewie, Riszon le-Cijjon oraz Hajfie - punkty szczepień. Co istotne, za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 10:00
StoryEditor
Kluczowa zmiana w polskim e-commerce, coraz bardziej liczy się częstotliwość i wielkość zakupów. Jak wyglądają perspektywy dla branży? [DANE]
Wzrost rynku e-commerce w Polsce (fot. Rawpixel.com)

Polski rynek e-commerce będzie systematycznie rósł. Konkurencja się zaostrza, a konsumenci mają coraz większe oczekiwania. Wzrost rynku będzie napędzany poprawą funkcjonalności platform zakupowych oraz rosnącym zaufaniem konsumentów do e‑commerce – tłumaczą eksperci Strategy&, twórcy raportu „E-commerce w Polsce: konkurencja i rosnące oczekiwania napędzają rozwój”.

Jak wynika z raportu rynek e-commerce ma rosnąć co roku o 8 proc. co doprowadzi do wzrostu wartości sektora o 52 mld zł względem 2024 roku i będzie wart 192 mld zł w 2028....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 14:18
StoryEditor
E-grocery na fali wznoszącej. Co z innymi kategoriami? Nowe prognozy rozwoju e-commerce w Polsce
Rozmiar rynku e-commerce cały czas rośnie (fot. Shutterstock)

Do tej pory rozwój sektora e-commerce w Polsce napędzały takie kategorie, jak: elektronika, AGD, dom i ogród oraz moda. Te segmenty wciąż stanowią około 60 proc. wartości rynku, ale ich wzrost ulega spowolnieniu. Obecnie największy potencjał wzrostu wykazuje branża e-grocery – wynika z raportu “E-commerce w Polsce: konkurencja i rosnące oczekiwania napędzają rozwój” opracowanego przez Strategy& w Polsce.

W Polsce największe kategorie e-commerce – elektronika i AGD, dom i ogród oraz moda – odpowiadają za około 60 proc. wartości rynku. Jednak według prognoz, ich udział będzie się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2024 18:29