13.11.2019 / 21:11
StoryEditor

Harrods jak Grinch: kradnie Święta Bożego Narodzenia. Klienci rozczarowani polityką domu handlowego

Dom towarowy Harrods w Londynie (Pixabay.com)
Dom towarowy Harrods został oskarżony przez klientów o to, że zachowuje się jak Grinch. Zdaniem rozczarowanych rodziców, polityka londyńskiego sklepu „kradnie Boże Narodzenie” ich dzieciom – podaje portal theguardian.com.

Grinch to wielki włochaty stwór, który nienawidzi Świąt Bożego Narodzenia. Harrods został do niego porównany, bo w tym roku postanowił ograniczyć dostęp do słynnej groty św. Mik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 12:36
StoryEditor
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Figurujący na ukraińskiej liście sankcyjnej rosyjski biznesmen otworzył wraz z bratem pierwsze sklepy spożywcze Myprice w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Dawniej ta sama firma prowadziła na naszym rynku hard dyskonty Mere, jednak po rosyjskiej pełnoskalowej agresji na Ukrainę w 2022 r. zmuszona została do ich zamknięcia, m.in. w związku z bojkotem ze strony klientów i właścicieli lokali handlowych. Zmienił się szyld, rosyjski rodowód został odrobinę lepiej zamaskowany... ale poza tym jest po staremu. Czy Polacy i Ukraińcy dadzą się nabrać?

Operatorem sieci sklepów Myprice na polskim rynku jest spółka Torgservis PL - ta sama, która stała za dyskontami Mere. Wspólnikami w tej spółce są bracia Andriej i Sier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:50
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: chcemy być najbardziej lubianą siecią supermarketów w Polsce
Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché

Sieć Intermarché ujawniła plany rozwoju na 2025 rok. Marka zamierza otworzyć około 15 sklepów, nowe centrum dystrybucyjne, kolejne stacje paliw, a także mocno zainwestować w platformę e-commerce. Firma podkreśla, że m.in. dzięki wzmocnieniu oferty i jakości kategorii świeżych, chce uzyskać status najbardziej lubianej sieci supermarketów spożywczych w naszym kraju.

Intermarché - franczyzowa sieć działająca w ramach Grupy Muszkieterów, zapowiedziała sporo działań na rynku FMCG w 2025 roku. Firma ma ambicje, by stać się ulubionym supermark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 20:50