15.07.2016 / 14:22
StoryEditor

Handel w Rosji. Rosyjskie sklepy odczuły sankcje, ale tylko trochę

Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Handel w Rosji. Rosyjskie sklepy odczuły sankcje, ale tylko trochę (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Handel w Rosji. Rosyjskie sklepy odczuły sankcje, ale tylko trochę (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Handel w Rosji. Rosyjskie sklepy odczuły sankcje, ale tylko trochę (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Obraz handlu w Rosji nie różni się radykalnie od tego, z czym mamy do czynienia w Polsce (fot. Paweł Kapuściński)
Na przełomie sierpnia i września przejechałem w Rosji około 7000 km motocyklem (z Rajdem Katyńskim). Jako klient i jako obserwator zebrałem garść spostrzeżeń dotyczących handlu detalicznego w Rosji.

Na naszym szlaku znalazły się: Smoleńsk, Moskwa, milionowy Niżny Nowogród, Kazań – bogata stolica Republiki Tatarstanu, miasto o europejskich standardach, przypominające np. Sal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 10:00
StoryEditor
Netto i inne sieci Salling Group wprowadzają nowe oznaczenia produktów pochodzących z Europy. Wiemy jak będą wyglądały

Salling Group, właściciel sieci Bilka, Føtex i Netto, wprowadza nowe oznaczenie na elektronicznych metkach cenowych, aby ułatwić identyfikację produktów należących do europejskich marek. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby zapytań od konsumentów poszukujących towarów europejskiego pochodzenia.

– Otrzymaliśmy szereg zapytań od klientów, którzy chcą kupić artykuły spożywcze europejskich marek – podkreśla CEO Salling Group, Anders Hagh. Nowa etykieta ma służyć jako dodat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 16:53
StoryEditor
Reckitt chce wzmocnić pozycje swoich marek w Europie Wschodniej. To zadanie dla nowej dyrektor marketingu i członkini zarządu na ten region
Inga Songin, dyrektor marketingu i członek zarządu na region Europy Wschodniej w firmie Reckitt (fot. Studio Słoń)

Inga Songin objęła funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu na region Europy Wschodniej w firmie Reckitt. W nowej roli ma odpowiadać za wszystkie działania marketingowe, wzmacniające pozycję marek należących do portfolio tego producenta w kilku kategoriach. W jakich konkretnie?

Awans Ingi Songin w strukturach firmy Reckitt, z którą jest ona związana od 2020 r., to zasługa wyników wypracowanych przez nią na stanowisku dyrektor marketingu regionu PLEE ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 18:20