23.05.2017 / 08:22
StoryEditor

Handel w Japonii. Na zakupy do konbini (日本を貿易します)

Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Handel w Japonii (日本を貿易します) - 1
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Handel w Japonii (日本を貿易します) - 2
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Handel w Japonii (日本を貿易します) - 3
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Na zdj. japoński supermarket (fot. PJ)
Porównywać japoński rynek handlowy z rynkiem w Polsce to jak porównywać wodę z mlekiem. Jedno i drugie mokre i nadające się do wypicia, a przy tym zupełnie różne.

Najważniejsze bodaj słowo w japońskim handlu to „konbini”. W ten sposób określane są w Kraju Kwitnącej Wiśni sklepy convenience, których działa łącznie około 50 000. Znaleźć je ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2024 / 08:16
StoryEditor
Top10 wiadomości tygodnia: Dino, Eurocash, CCC, Lidl, Żabka, Auchan, Anna Lewandowska, Jan Kolański, Tomasz Suchański

Miniony tydzień obfitował w informacje płynące z największych firm z branży handlowej. Dino, Żabka, Lidl i CCC chwaliły się wynikami finansowymi. Eurocash ujawnił cele utworzonej przez siebie grupy zakupowej. Sieć drogerii Natura ma nowego właściciela. Z Auchan przypłynęły fatalne wieści o masowych zwolnieniach. Gościliśmy też w naszym portalu Annę Lewandowską.

1. Dino Polska pokazuje wyniki finansowe. Sieć supermarketów chwali się wzrostem sprzedaży LfL wyższym od inflacji cen żywności

Grupa Dino raportuje wzrost sprzedaży w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 09:38
StoryEditor
Producent żywności dla dzieci z UE kontynuuje działalność w Rosji
Hipp prowadzi także fabrykę na Ukrainie, która jak dotąd nie ucierpiała w wyniku rosyjskich ataków

Hipp, niemiecki producent żywności dla dzieci, nadal prowadzi działalność biznesową w Rosji - pomimo trwającej w Ukrainie wojny. Firma powołuje się na prawo ONZ.

Zdaniem niemieckiego producenta, kontynuacja działalności firmy na terenie Rosji jest zgodna z prawem do żywności, zagwarantowanym przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Prawo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:26