08.02.2019 / 15:43
StoryEditor

H&M będzie w 2019 r. masowo zamykał swoje placówki w Europie

Sklep H & M w Arnhem (Erik1980 [CC BY-SA 3.0])
Szwedzka grupa H&M zaplanowała na ten rok przyspieszenie optymalizacji swojej sieci placówek stacjonarnych. Modernizowane będą istniejące sklepy, powstanie też 335 nowych placówek, ale zamkniętych zostanie 160, głównie w Europie – informuje America Retail.

Sieć sklepów H&M zwiększy się w 2019 r. o 175 placówek netto. Planowane jest otwarcie 335 nowych lokalizacji, ale jednocześnie zamkniętych zostanie 160 słabszych sklepów. Redukc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 13:33
StoryEditor
Największe sieci handlowe poparły rolników w sporze z rządem. Czego dotyczy konflikt?

Tesco, Aldi i Lidl zdecydowanie poparły brytyjskich rolników w ich sporze z rządem dotyczącym wprowadzenia podatku od dziedziczenia farm o wartości przekraczającej jeden mln funtów. Nowa propozycja podatkowa, która ma wejść w życie w kwietniu 2026 roku, budzi kontrowersje i może poważnie wpłynąć na sektor rolniczy.

Największa brytyjska sieć supermarketów, Tesco, ostrzegła, że zmiany podatkowe mogą zagrozić przyszłemu bezpieczeństwu żywnościowemu Wielkiej Brytanii. – Będziemy wspierać apele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 14:33
StoryEditor
Dodo zniesie kolejne jaja. Sieć pizzerii przyspiesza z ekspansją w Polsce. Julia Yakubenkova: Widzę dla nas duży potencjał na rynku
Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland (fot. materiały prasowe)

Dodo Pizza Poland - masterfranczyzobiorca popularnej rosyjskiej sieci pizzerii Dodo Pizza, przedstawił plany firmy na najbliższe miesiące. - Pomimo konkurencji, widzę w nas potencjał i miejsce na rynku. Mamy bowiem silny produkt i prowadzimy dobre działania marketingowe - mówi nam Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland.

Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland podsumowała rozwój sieci w 2024 r. i zasygnalizowała plany ekspansji na terenie Warszawy w 2025 r. Z opublikowanych materiałów wynika, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 09:51