21.04.2022 / 09:36
StoryEditor

Grupa CCC podsumowała rok obrotowy 2021. Jest wzrost przychodów, ale też i straty

Grupa CCC zamknęła 2021 r. (luty’21-styczeń 22’) przychodami na poziomie 7,6 mld zł, co daje blisko 45 proc. wzrost rdr. Ponad połowę tej kwoty (51 proc.) stanowił e-commerce. Pomimo istotnych ograniczeń w handlu stacjonarnym w pierwszym kwartale, spółka poprawiła wynik operacyjny o blisko 583 mln zł rdr. Wzrost obrotów zanotowały wszystkie sieci sklepów grupy. Jednocześnie strata brutto w 2021 r. wyniosła 153 874,00 tys. zł, strata netto 192 317,00 tys. zł – podała spółka w raporcie. 

W 2021 r. spółka postawiła na ekspansję modelu omnichannel. Cyfryzacji sieci stacjonarnej i debiutom kanałów online na nowych rynkach, towarzyszyły inwestycje w logistykę. Minio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 07:33
StoryEditor
Zakaz handlu w niedziele. W Sejmie wielka gonitwa za króliczkiem zamiast wielkiej debaty
Debata o handlu w niedziele, Sejm, 29.10.2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Blisko dwie i pół godziny trwała wtorkowa "wielka debata o handlu w niedzielę" zorganizowana przez Ryszarda Petru w Sejmie. Politycy poudawali, że coś robią, a przedstawiciele pracodawców i pracowników wygłosili stanowiska powtarzane już od lat. Po debacie nie jesteśmy ani centymetr bliżej jakichkolwiek zmian w prawie.

We wtorek nawet nie zaczęto rozpatrywać projektu ustawy o dwóch niedzielach handlowych w miesiącu, którego pierwsze czytanie na posiedzeniu Sejmu odbyło się w czerwcu. Zgodnie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 11:15
StoryEditor
Burgery dla klimatu. Jak Max Burgers chce przekonać klientów smakiem do ekologii ?
Jonas Mårtensson, szef kuchni Max Burgers z nowym Secret Burgerem (fot. materiały prasowe)

7 listopada w Max Premium Burgers premierę ma nowa pozycja, która obecnie oferowana jest pod nazwą Secret Burger. Jest to okazja żeby opowiedzieć o tym jak szwedzka sieć chce przekonać klientów do wyboru ich pozycji i dlaczego ten wybór może mieć pozytywne skutki dla klimatu?

Max Burgers jest firmą dumną ze swojego podejścia do ekologii. Sieć 13 razy z rzędu zdobyła tytuł „najbardziej ekologicznej marki w Szwecji” w branży gastronomicznej. Do tego w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 13:27