28.01.2020 / 12:34
StoryEditor

Głosowanie nad układem w Piotrze i Pawle - szczegóły zgromadzenia wierzycieli

Na zdj. sklep sieci Piotr i Paweł (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 21 lutego wierzyciele Piotra i Pawła będą głosować nad układem i zadecydują tym samym o przyszłości trzech spółek tworzących sieć. Zadłużony detalista proponuje spłatę 10 proc. wierzytelności głównej oraz zaspokojenie 5 proc. wierzytelności ubocznych, w tym odsetek oraz kosztów.

Jeśli takie propozycje układowe zostaną wsparte przez wierzycieli znajdujących się w restrukturyzacji spółek, płatność nastąpi jednorazowo, miesiąc po zatwierdzeniu układu....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 10:56
StoryEditor
Wendy‘s rozszerza działalność w Europie. Amerykańska sieć fast-food‘ów ma apetyt na Polskę
Amerykańska sieć fast-food‘ów Wendy‘s chce zadebiutować w Polsce (fot. materiały prasowe)
Amerykańska firma Wendy‘s, prowadząca restauracje szybkiej obsługi pod tą samą marką, chce być mocno obecna w Europie. Po powrocie do Wielkiej Brytanii firma właśnie podpisała umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Ogłosiła też, że planując rozszerzyć działalność na kolejne europejskie rynki, w tym polski oraz czeski.

Firma Wendy‘s ogłosiła, że podpisała dwie umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Nowi partnerzy mają wspomóc ją w utworzeniu setek lokali w ciągu dziesięciu lat, pocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:15
StoryEditor
One by One wchodzi do Polski. Ukraińska sieć chce podbić nasz rynek
Modelka prezentująca ubrania z kolekcji One by One (fot. onebyone.ua)
Lidia Smetana, założycielka One by One zapowiada, że jej firma chce rozwijać się na polskim rynku i planuje otworzyć pierwsze sklepy modowe – pisze „Forbes”.

One by One to marka odzieżowa, która w ciągu  dziewięciu lat rozwinęła się z profilu na Instagramie do sieci 21 sklepów, które działają w 14 miastach Ukrainy. Firma zatrudnia ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:04