12.06.2021 / 16:30
StoryEditor

Frans Muller, CEO Ahold Delhaize: Skupiliśmy się na rentowności i rozwoju oferty

Frans Muller, CEO Ahold Delhaize (fot. Flickr)
– Rozwijamy naszą ofertę – od wyrobów świeżych przez warianty convenience po całe dania. Przykład: Gdy klient wchodzi do sklepu, na pierwszych metrach widzi kalafior, kilka metrów dalej kalafior w kawałkach, a kolejnych dziesięć metrów dalej wstępnie przygotowane danie z kalafiora. Wprowadziliśmy również system nawigacji produktowej, który pozwala konsumentów łatwiej odnaleźć zdrowe produkty – mówi Frans Muller, CEO Ahold Delhaize. Firma zanotowała też bardzo duży wzrost sprzedaży internetowej.

Muller udzielił odpowiedzi na pytania w raporcie firmy McKinsey. Zapytany o to, jakie zmiany zaszły w jego firmie w czasie pandemii podkreślił, że znacząco rozwinęła się sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 08:30
StoryEditor
Sprzedaż podgrzewanych wyrobów tytoniowych z aromatem będzie zakazana
Za dziewięć miesięcy sprzedaż podgrzewanych wyrobów tytoniowych z aromatem będzie zakazana (fot. Shutterstock)

Smakowe podgrzewane wyroby tytoniowe odchodzą do lamusa. Ich sprzedaż będzie zakazana - zakłada uchwalona w piątek przez Sejm nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

Nowelizacja ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych zakazuje wprowadzania do obrotu podgrzewanych wyrobów tytoniowych mających char...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 12:45
StoryEditor
Poczta Polska zatrudnia menedżerkę z Grupy Żabka. Kamila Perka na pokładzie spółki Skarbu Państwa
Kamila Perka, została szefem zakupów handlowych w Poczcie Polskiej (fot. Marta Pańczyk)

Kamila Perka, przez ostatnie lata zawodowo związana ze spółką Lite e-Commerce, należącą do Grupy Żabką, porzuciła ją na rzecz Poczty Polskiej. Od początku marca jest menedżerem kierującym zakupami handlowymi w tej spółce.

Kamila Perka, senior category manager z doświadczeniem zdobytym w kilku sieciach detalicznych należących do Grupy Eurocash oraz w Grupie Żabka zastała szefem zakupów handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 06:45