10.03.2017 / 15:35
StoryEditor

Echo Polska Properties i Echo Investment kupują Galerię Młociny

Wizualizacja Galerii Młociny (mat. prasowe)
Echo Polska Properties NV (EPP) oraz Echo Investment przejmują od Rosehill Investments Galerię Młociny w Warszawie. Za inwestycję, której budowa już trwa, obie spółki zapłacą blisko 42 mln euro (z uwzględnieniem zobowiązań podmiotu będącego przedmiotem transakcji). EPP i Echo Investment będą miały odpowiednio 70% i 30% udziałów nowej inwestycji. Ponadto EPP po zakończeniu budowy będzie asset managerem Galerii Młociny, natomiast Echo Investment ukończy budowę i będzie odpowiedzialne za komercjalizację i marketing. Po inwestycji Towarowa 22, Galeria Młociny będzie drugim wspólnym projektem obu spółek, realizowanym według takiej formuły.

Szacowana stopa kapitalizacji projektu Galeria Młociny to około 7,1 proc., jednak partnerzy oczekują, że po zakończeniu realizacji jego rentowność będzie wyższa.

Hadley ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 12:36
StoryEditor
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci Myprice (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Figurujący na ukraińskiej liście sankcyjnej rosyjski biznesmen otworzył wraz z bratem pierwsze sklepy spożywcze Myprice w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Dawniej ta sama firma prowadziła na naszym rynku hard dyskonty Mere, jednak po rosyjskiej pełnoskalowej agresji na Ukrainę w 2022 r. zmuszona została do ich zamknięcia, m.in. w związku z bojkotem ze strony klientów i właścicieli lokali handlowych. Zmienił się szyld, rosyjski rodowód został odrobinę lepiej zamaskowany... ale poza tym jest po staremu. Czy Polacy i Ukraińcy dadzą się nabrać?

Operatorem sieci sklepów Myprice na polskim rynku jest spółka Torgservis PL - ta sama, która stała za dyskontami Mere. Wspólnikami w tej spółce są bracia Andriej i Sier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 16:18
StoryEditor
Carrefour Polska rozwija koncept stref Outlet z poszerzoną ofertą produktów FMCG, w tym żywności i chemii domowej

Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref Outlet będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. Do oferty artykułów przemysłowych dodano produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG, które dostępne będą w modelu in-out. Nowy asortyment pojawił się w 10 wybranych lokalizacjach i będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych miast w Polsce.

Oferta strefy Outlet w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food, obecnie uzupełnionych żywnością oraz innymi kategoriami FMCG. Produkty dostępne s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:47