18.11.2024 / 16:28
StoryEditor

Dziewięć lokali handlowych pod sklepy do wzięcia na Woli w Warszawie

Inwestycja mieszkaniowa Wola Księcia Janusza, ktra powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej na warszawskiej Woli

Na przełomie listopada i grudnia br. na warszawskiej Woli, na Kole, ruszy realizacja inwestycji mieszkaniowej Wola Księcia Janusza. Kompleks powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej. Deweloperem jest Kompania Domowa a budynek zaprojektowała pracownia Pole Architekci. Powierzchnia użytkowa mieszkań osiągnie 1795 mkw. Projekt przewiduje 28 lokali mieszkalnych i dziewięć lokali handlowych i usługowych.

Parter najnowszej inwestycji firmy deweloperskiej Kompania Domowa zajmie dziewięć lokali handlowo-usługowych o powierzchniach od 25 do 84 mkw.

Na pozostałych czterech kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 12:22
StoryEditor
Sieci handlowe z Kanady zapowiadają dywersyfikować źródła zaopatrzenia. Kto może stracić na amerykańskiej wojnie celnej?
Sieci handlowe z Kanady zapowiadają dywersyfikować źródła zaopatrzenia. Kto może stracić na amerykańskiej wojnie celnej? (fot. Shutterstock)

Per Bank, CEO i prezes Loblaw Companies Limited, odniosł się do decyzji rządu Stanów Zjednoczonych o wprowadzeniu kontrowersyjnych taryf celnych. Jak zaznacza, Kanada musi podjąć zdecydowane działania, by chronić bezpieczeństwo żywnościowe kraju i swoich obywateli.

- Kanada musi twardo walczyć o ochronę interesów swoich obywateli, którzy już wystarczająco wiele wycierpieli w ostatnim czasie - podkreśla Bank. Loblaw Companies Limited, jako ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 08:39
StoryEditor
CCC kupuje Szopex. Polski gigant handlowy chce rosnąć w segmencie premium
Na zdj. SklepBiegacza (fot. mat. prasowe)

Grupa CCC przejmuje 75 proc. udziałów w Szopeksie, który jest operatorem takich marek, jak SklepBiegacza, WarsawSneakerStore oraz SKstore. Nabywca podkreśla, że dzięki temu wzmocni swoją pozycję w specjalistycznym segmencie premium, a zarazem otworzy "nową, bardzo perspektywiczną współpracę z topowymi globalnymi markami".

Umowa dotycząca nabycia przez spółkę Modivo (wchodzącą w skład Grupy CCC) większościowego pakietu udziałów w firmie Szopex, będącej jednym z największych resellerów o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 14:03