23.01.2018 / 10:35
StoryEditor

Chiński gigant - firma Tencent - zainwestuje w Carrefoura

Hipermarket Carrefour, Posnania (fot. mat. prasowe)
Carrefour podczas prezentacji nowej strategii poinformował o strategicznej kooperacji z chińskim gigantem technologicznym Tencent. Jednocześnie ujawniono możliwość inwestycji firm Tencent i Yonghui w sieć Carrefour na terenie Chin.

W tym momencie Carrefour podpisał wstępne porozumienie z Tencent i Yonghui. Firmy nie zdradzają dokładnych szczegółów transakcji, ale zgodnie z jej warunkami francuska grupa poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 09:22
StoryEditor
Lagardère Travel Retail inwestuje w strefę handlową na Lotnisku Chopina w Warszawie. Modernizacje i nowe koncepty handlowe
568301
fot. Mat. Prasowe
568297
fot. Mat. Prasowe
568298
fot. Mat. Prasowe
568299
fot. Mat. Prasowe
568301
568297
568298
568299

Lagardère Travel Retail rozwija swoją obecność na Lotnisku Chopina w Warszawie, otwiera nowe lokale i modernizuje dotychczasowe przestrzenie. Firma otworzyła m.in. sklep marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie wizualnym, a także wprowadziła nowe formaty w postaci wysp handlowych. Na 2025 rok spółka zapowiada kolejne modernizacje.

Lagardère Travel Retail tworzy różnorodną ofertę handlową na Lotnisku Chopina w Warszawie. Obecnie portfolio firmy obejmuje restauracje, kawiarnie, sklepy duty free, formaty pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 17:08
StoryEditor
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie poszerzać swoją obecność na rynku i to nie tylko polskim?
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie pracowała nad rentownością i poszerzała obecność na rynku, nie tylko polskim? (fot. bezmiesnymiesny.pl)

Firma Bvtcher, właściciel marki Bezmięsny osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe wyniki finansowe. Spółka 2025 rok chce poświęcić na poprawę rentowności oraz ekspansję na rynku polskim, ale również za granicą. O tym mówił Igor Sadurski, współzałożyciel i współwłaściciel firmy, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Spółka w 2024 roku osiągnęła swój najlepszy wynik finansowy, przekraczając 10 mln zł przychodu netto i notując imponujący wzrost sprzedaży o 20 proc. rdr. Wszystko to miało miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:04