20.12.2019 / 13:39
StoryEditor

CCC wchodzi ze sprzedażą internetową do Czech

()
Grupa CCC, po 5 miesiącach od uruchomienia sklepu internetowego w Polsce, wchodzi z e-commerce na rynek czeski. Od roku klienci w Czechach korzystają już z usługi Reserve&Collect, co umożliwia przekierowanie ruchu online do sklepów stacjonarnych i jest pierwszym krokiem na drodze do sprzedaży omnichannel. Czechy są pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym uruchomiona została platforma ccc.eu.

– Duży sukces i szybki rozwój sklepu internetowego ccc.eu w Polsce wskazał nam kierunek dalszego rozwoju za granicą. Dodatkowo analiza rezerwacji w ramach niedawno uruchomionej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 09:40
StoryEditor
Łukasz Nowakowski, Xtreme Brands: patrzymy w przyszłość z odwagą
Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands (fot. Materiały prasowe)

450 punktów Xtreme Fitness Gyms oraz 110 punktów Xtreme Kids do 2029 roku - tak prezentują się plany największej franczyzowej sieci klubów fitness w Polsce. Dynamicznie rozwijający się brand właśnie połączył siły z bValue Fund, co znacząco wpłynie na rozwój ekspansji firmy w kraju, jak i za granicą. W jakich państwach sieć zamierza się rozwijać? Co z produktami marki własnej? Czy doczekamy się debiutu na GPW? Na te, jak i wiele innych pytań odpowiada Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands.

Do niedawna komunikowaliście, że Xtreme Fitness Gyms chce otworzyć w Polsce 227 klubów do 2027 roku. Teraz jest mowa o 380 punktach. Czy rozpoczęcie współpracy z nowym inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:28
StoryEditor
Szymon Turnau, Auchan Polska, na RT25: Barierą rozwoju e-grocery jest relatywnie bardzo mały udział w rynku
Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska

Stawiamy na strategie omnichannel. Platformy szybkich dostaw otwierają rynek na nowych klientów. Barierą rozwoju jest bardzo mały udział kanału online w ogólnej sprzedaży – mówił Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

– Baza naszych klientów w kanale e-grocery jest zbliżona do bazy klientów stacjonarnych – stawiamy na strategię omnichannel, dlatego dążymy do tego, by konsumenci robili zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:21