30.07.2020 / 09:31
StoryEditor

Carrefour z ambitnymi celami na 2022 roku. Czy uda się je zrealizować?

Hipermarket Carrefour w Polsce, fot. materiały własne ()
Zmniejszenie powierzchni hipermarketów o 350 tys. mkw, zwiększenie sprzedaż marki własnej o ponad 30 proc., blisko dwukrotny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce – to część planów, które Carrefour zamierza realizować do 2022 roku. Na razie jednak do realizacji tych celów sporo brakuje.

Mimo pandemii francuska sieć stawia przed sobą ambitne cele, które zamierza osiągnąć już za 2,5 roku. „Grupa nieustannie pracuje nad szczegółowym ustaleniem wpływu pandemii Covi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 11:25
StoryEditor
Netto Polska z nowym dyrektorem finansowym. Sieć dyskontów będzie mieć również nowego dyrektora handlowego
Tomasz Kaźmierczak (z lewej) i Krzysztof Dobczyński dołączyli do kadry zarządzającej Netto Polska (fot. Netto)

Tomasz Kaźmierczak został nowym dyrektorem finansowym Netto Polska, a Krzysztof Dobczyński dołączył do dyskontowej sieci w roli dyrektor handlowego. Nowi menedżerowie w strukturach firmy należącej do Grupy Salling mają pomóc w realizacji ambitnej strategii rozwoju Netto w Polsce.

Tomasz Kaźmierczak na stanowisku CFO zastąpi Nikolaja Hansena, który był dyrektorem finansowym Netto od początku 2022 r., a teraz pracować będzie dla Grupy Salling w Danii. Ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 13:01
StoryEditor
Kaufland coraz bliżej 250 sklepów w Polsce. Czy zdąży osiągnąć cel jeszcze w tym roku?
Kaufland coraz bliżej 250 sklepów w Polsce. Czy zdąży osiągnąć cel jeszcze w tym roku? (fot. Sebastian Rennack)

Kaufland umacnia swoją obecność na polskim rynku, otwierając nowy hipermarket w Rumi. Sklep, którego otwarcie przypada na 7 listopada, to część dynamicznej strategii rozwoju sieci, która konsekwentnie dąży do osiągnięcia liczby 250 placówek w Polsce. Czy sieć da radę dotrzymać terminu otwarcie 250. sklepu?

Kaufland otwiera nowy sklep w Rumii przy ulicy Dąbrowskiego 70. Jest to 248 sklep sieci w Polsce, a firma planuje otworzyć jeszcze dwa sklepy w tym roku. Jeszcze w listopadzie p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 06:19