03.01.2017 / 10:22
StoryEditor

Carrefour przedłuża umowę najmu w CH Forum w Gliwicach

Na zdj. hipermarket sieci Carrefour w Polsce (fot. materiały prasowe)
Sieć Carrefour prolongowała do czerwca 2022 roku umowę najmu powierzchni w gliwickim centrum handlowym Forum. Francuski detalista wynajmuje w tym obiekcie 6045 mkw., co pozwala na działanie sklepu w formacie hipermarketu.

Właścicielem CH Forum w Gliwicach jest Deka Immobilien, a zarządcą obiektu - firma doradcza JLL.

Gliwickie Forum jest jednym z największych tego typu obiektów na Górnym Śląsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 11:00
StoryEditor
Coca-Cola reaguje na cła na aluminium. Jakie zmiany czekają konsumentów?
Coca-Cola reaguje na cła na aluminium. Jakie zmiany czekają konsumentów? (fot. Shutterstock)

Coca-Cola podjęła decyzję o zmianie strategii sprzedaży swoich napojów. Powodem są zapowiedziane przez Donalda Trumpa cła na aluminium, które mogą znacząco wpłynąć na koszty produkcji puszek. Aby uniknąć podwyżek cen i ograniczyć straty, amerykański gigant planuje zwiększyć sprzedaż napojów w plastikowych i szklanych butelkach.

Donald Trump zapowiedział wprowadzenie 25-proc. ceł na importowane do Stanów Zjednoczonych aluminium. Nowe regulacje mają na celu wsparcie amerykańskiego przemysłu, jednak wedłu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 10:00
StoryEditor
Netto i inne sieci Salling Group wprowadzają nowe oznaczenia produktów pochodzących z Europy. Wiemy jak będą wyglądały
Netto i inne sieci Salling Group wprowadzają nowe oznaczenia produktów pochodzących z Europy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Salling Group, właściciel sieci Bilka, Føtex i Netto, wprowadza nowe oznaczenie na elektronicznych metkach cenowych, aby ułatwić identyfikację produktów należących do europejskich marek. Decyzja ta wynika z rosnącej liczby zapytań od konsumentów poszukujących towarów europejskiego pochodzenia.

– Otrzymaliśmy szereg zapytań od klientów, którzy chcą kupić artykuły spożywcze europejskich marek – podkreśla CEO Salling Group, Anders Hagh. Nowa etykieta ma służyć jako dodat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 12:56