11.01.2023 / 20:35
StoryEditor

Carrefour tworzy zestaw 25 produktów marki własnej, za który klienci zapłacą mniej niż 100 zł

Akcja Antyinflacja w Carrefour (Carrefour)
Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieć rozpoczęła „Akcję Antyinflacja”, która opiera się na pięciu zobowiązaniach pozwalających klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach. Detalista przygotował również tzw. koszyk oszczędności, czyli zestaw 25 produktów marki własnej.

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. 

W ra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 11:22
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Zawsze umieliśmy dostosować się do lokalnych gustów, nigdy nie próbując narzucać naszych, polskich
Marek Bucior, szef CEDC (ZP PPS)

– Jesteśmy liderem i nie będzie łatwo nas zdetronizować. Od przejęcia (CEDC przez Maspex – przyp.red) minęły dwa lata, ten proces integracji nauczył nas wielu rzeczy. Chcemy na pewno uporządkować biznes alkoholowy – nie tylko w Polsce, ale też w krajach, z którymi współpracujemy. Chcemy przekazać nasze know-how do rynków zagranicznych, bo wiemy, jak nasza pozycja lidera w Polsce została zbudowana – mówi w rozmowie z naszym portalem Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Pracował Pan na wielu rynkach Europy Wschodniej i południowej, między innymi w Rumunii, Czechach, na Słowacji czy na Węgrzech. Ma pan doskonałe rozpoznanie tych rynków. Jak wygl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 08:30
StoryEditor
Jaki odczyt inflacji w grudniu? Eksperci prawie pewni. Ceny żywności głównym motorem wzrostu cen
Inflacja w grudniu urośnie do ok. 5 proc. (fot. Shutterstock)

Drożejąca żywność, a także niepewność na Bliskim Wschodzie, która przekłada się na wzrost cen paliw to główne motory wzrostu inflacji w grudniu. Może ona sięgnąć poziomu nawet 5 proc. Jednocześnie inflacja średnioroczna będzie oscylować w granicach 4 proc.

Takie wnioski płynął z badania przeprowadzonego przez Monday News. W listopadzie średnie ceny towarów i usług konsumpcyjnych zwiększyły się rok do roku o 4,7 proc. We wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. styczeń 2025 00:35