24.05.2020 / 14:44
StoryEditor

Bio Family planuje ekspansję w Warszawie. W czerwcu ruszy drugi sklep sieci w stolicy

Drugi Bio Family Supermarket w Warszawie będzie się mieścił w dzielnicy Wola (fot. Bio Market Polska)
Rozwijana przez rodzinę Świtalskich sieć sklepów Bio Family Supermarket, oferująca ekologiczną żywność, kosmetyki i środki czystości, stawia na ekspansję na rynku warszawskim. Detalista zadebiutował w stolicy w styczniu br., otwierając placówkę na Sadybie, a obecnie szykuje się do uruchomienia kolejnej placówki, tym razem w dzielnicy Wola.

Otwarcie Bio Family na warszawskiej Woli, przy ul. Karolkowej 28, zaplanowane jest na 27 czerwca. Będzie to już siódmy supermarket Bio Family w Polsce. Bezobsługowy sklep będ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 08:32
StoryEditor
Ten rok należy do sklepów convenience, Polacy wybierają je coraz chętniej [ANALIZA]
Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro

Analiza zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w trzecim kwartale 2024 pokazała, że w sklepach convenience wyraźnie wzrósł ruch - aż o 9,5 proc. rdr. W tym okresie w hipermarketach zwiększył się o podniósł 1,7 proc., a spadł w supermarketach (o 10,6 proc.) oraz w dyskontach (7 proc.) - wynika z analizy, przeprowadzonej przez Proxi.cloud.

Formatowi convenience przybyło również klientów – o 0,7 proc. Pozostałe segmenty zanotowały spadki – od 4,8 proc. do 1,5 proc. Do tego rdr. zwiększył się udział placówek conveni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 11:15
StoryEditor
Burgery dla klimatu. Jak Max Burgers chce przekonać klientów smakiem do ekologii ?
Jonas Mårtensson, szef kuchni Max Burgers z nowym Secret Burgerem (fot. materiały prasowe)

7 listopada w Max Premium Burgers premierę ma nowa pozycja, która obecnie oferowana jest pod nazwą Secret Burger. Jest to okazja żeby opowiedzieć o tym jak szwedzka sieć chce przekonać klientów do wyboru ich pozycji i dlaczego ten wybór może mieć pozytywne skutki dla klimatu?

Max Burgers jest firmą dumną ze swojego podejścia do ekologii. Sieć 13 razy z rzędu zdobyła tytuł „najbardziej ekologicznej marki w Szwecji” w branży gastronomicznej. Do tego w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:30