20.03.2020 / 16:09
StoryEditor

Ankieterzy GUS nie będą wizytować sklepów żeby sprawdzić zmiany cen na półkach

(materiały prasowe)
Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego wystosował list do właścicieli sklepów detalicznych, w którym poinformował, że ankieterzy nie będą w najbliższym czasie odwiedzać punktów handlowych aby sprawdzić ceny produktów na półkach. Urząd planuje wdrożenie nowego rozwiązania, które ma to umożliwić.

Dominik Rozkrut, napisał w swoim liście, że  "w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników sklepów, klientów i pracowników statystyki publicznej (…) w najbliższym czasie anki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 16:40
StoryEditor
VRG na rozdrożu. Czy długoterminowy potencjał przeważy nad krótkoterminowymi wyzwaniami? [PROGNOZA]

VRG – według prognoz Domu Maklerskiego Banku Ochrony Środowiska – może zwiększyć swoją wartość, choć bieżące warunki rynkowe i krótkoterminowe przeszkody wpływają na obecne wyniki. Analitycy DM BOŚ podtrzymują 12-miesięczną wycenę VRG na poziomie czterech zł za akcję oraz długoterminową rekomendację „Kupuj”, jednocześnie zachowując krótkoterminową rekomendację „Neutralnie”.

VRG może – zgodnie z analizą DM BOŚ – w III kwartale 2024 r. wykazać wyniki niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Pezewidywany zysk netto eksperci określają na 76,6 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 17:00
StoryEditor
Właściciel sieci Makro walczy o zyski. Dystrybutor stawia na aktywną sprzedaż i bardzo mocny rozwój marki własnej
Dla Metro istotnym czynnikiem wzrostu jest zwiększanie udziału marek własnych - obecnie jest to ok. 6,5 tys. produktów. (www.foto-grothues.de)

Metro AG coraz mocniej koncentruje się na sprzedaży produktów marek własnych, kierując je do wrażliwej w ostatnim czasie na ceny branży HoReCa. Sieć znacząco zwiększyła liczbę przestawicieli handlowych, którzy “mają sprzedawać, a nie tylko tylko przyjmować zamówienia”

W niemieckich placówkach hurtowni Metro aluminiowe patelnie francuskiego Tefala (w cenie 44,99 euro) zostały praktycznie przysypane przez patelenie marki własnej Metro, ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 16:18