19.12.2016 / 13:20
StoryEditor

Alma Market pod lupą krakowskiej prokuratury

Zamknięty sklep sieci Delikatesów Alma (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Prokuratura Okręgowa w Krakowie wszczęła śledztwo ws. "ewentualnego doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem kontrahentów spółki Alma Market - podaje bankier.pl, powołując się na rozmowę PAP z rzecznikiem krakowskiej prokuratury.

Szczegółowe informacje na temat śledztwa nie są udzielane. Wiadomo jedynie, że zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa złożone zostało przez kilku kontrahentów Almy,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:04
StoryEditor
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi
Smart-shopping w Polsce ma się coraz lepiej. Konsumenci są bardziej wymagający i cyfrowo świadomi (fot. Shutterstock)

Z powodu inflacji, przez którą ceny wciąż rosną, nie ma się co dziwić, że smart-shopping w Polsce robi się coraz bardziej popularny. Gdzie najwięcej kupują sprytni kupujący i jakie narzędzia wykorzystują najczęściej?

Smart-shopperzy to konsumenci, którzy planują zakupy, starając się uzyskać jak najwyższą wartość przy jak najniższych kosztach. Ich cechą charakterystyczną jest wysoka świadomoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 12:32
StoryEditor
Lidl ucieka Biedronce! Sieć znacząco zwiększyła wydatki na reklamy
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi są firmy związane z branżą farmaceutyczną. Gonią je sieci handlowe, szczególnie Lidl (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Rosną telewizyjne wydatki reklamowe przedsiębiorstw z branży FMCG w Polsce. Najnowsze dane z raportu Nielsen Media za styczeń 2025 r. pokazują, które firmy postawiły na intensywną promocję i jak zmienia się krajobraz rywalizacji na rynku.

Aflofarm obronił swoją pozycję lidera i wciąż jest największym reklamodawcą telewizyjnym w Polsce. W styczniu br. ten producent wydał na reklamę astronomiczne ponad 183 mln zł, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:54