05.09.2024 / 12:37
StoryEditor

Aldi umacnia się w Warszawie i okolicach. Coraz bliżej granicy 350 sklepów w całej Polsce

Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy.

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 08:51
StoryEditor
Niemiecki producent ciastek przyznaje się do nazistowskiej przeszłości. Bahlsen przeprasza za korzystanie z pracy przymusowej
Bahlsen przeprasza za korzystanie z pracy przymusowej (fot. mat. pras.)

Niemiecka firma Bahlsen, jeden z czołowych producentów ciastek, oficjalnie przeprosiła za związki przedsiębiorstwa z reżimem nazistowskim. Opublikowała także książkę na temat swojej historii, w której ujawniono szczegóły dotyczące powiązań firmy z reżimem Adolfa Hitlera.

Bahlsen ogłosił w komunikacie prasowym, że w 2019 r. publiczna dyskusja na temat historii firmy skłoniła rodzinę Bahlsen do zlecenia gruntownego badania przeszłości przedsi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 15:58
StoryEditor
Bartłomiej Morzycki, ZPPP „Browary Polskie”: Branża piwna nie zachęca młodych ludzi do kupowania alkoholu [WYWIAD]
Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie (fot. mat. pras.)

– Wszystkie nasze piwa, także bezalkoholowe, kierowane są tylko do konsumentów pełnoletnich. Zarówno na opakowaniach takich produktów, jak i w reklamach znajduje się znak, który jednoznacznie o tym mówi. Świat piwa jest światem ludzi dorosłych – mówi dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie” Bartłomiej Morzycki, z którym rozmawiamy na temat nowej platformy edukacyjnej dla detalistów oraz reklamach alkoholu.

Jako „Browary Polskie” ruszyliście z nową platformą edukacyjną. Czym ona jest i co chcecie przez to osiągnąć?

Projekt nie jest zupełnie nowy, bo działania pod hasłe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. wrzesień 2024 12:38