05.09.2017 / 13:19
StoryEditor

Aldi skraca do 14 dni terminy płatności dla małych dostawców

Aldi wspiera swoich lokalnych dostawców w Irlandi (fot. Konrad Kaszuba)
Irlandzka gałąź sieci dyskontów Aldi ogłosiła, że skraca terminy płatności dla małych dostawców lokalnych do 14 dni. Nowymi warunkami, które obowiązywać będą od 11 września, objętych będzie ok. 100 firm, których sprzedaż do sieci nie przekracza wartości 300 tys. funtów rocznie – informuje The Irish Times.

Warunki zaproponowane przez Aldi są bardzo konkurencyjne. Według danych irlandzkiego Stowarzyszenia Małych Firm, średni termin płatności dla małych dostawców do detalu wynosi 62...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 20:41
StoryEditor
Czy branża spożywcza powinna bać się Donalda Trumpa? Czy wojna celna uderzy w producentów żywności w Polsce i Europie?
Prezydent Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE

Donald Trump chce wyrównać bilans handlowy USA z UE, a drogą do tego ma być nakładanie ceł na europejskie towary. Około 1,2 miliona miejsc pracy w Niemczech jest zależnych od eksportu do USA. Ucierpieć mogą też polscy dostawcy podzespołów do niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego oraz eksporterzy mebli czy produktów rolnych. Firmy z tych branż nie powinny bezczynnie czekać, lepiej przygotować się szukając nowych rynków zbytu czy porządkując swoje finanse.

Zaprzysiężenie nowego prezydenta USA Donalda Trumpa, które odbędzie się 20 stycznia br. może uruchomić lawinę zmian. Poza tymi politycznymi, także gospodarcze. Stany Zjednocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 12:50
StoryEditor
Lidl Polska gotowy na Walentynki. Sieć chce przyciągnąć klientów ofertą modową, podarunkową oraz akcesoriami AGD
Lidl rusza z walentynkową promocją (fot. Justyna Czupryniak/Canva)

Lidl Polska uruchamia od poniedziałku 27 stycznia walentynkową akcję marketingową, w ramach której oferuje klientom elementy garderoby od marek Esmara, Lacoste i Livergy, produkty upominkowe, a także drobne sprzęty AGD.

Walentynki przyjęły się w Polsce na dobre. 14 lutego wiele osób wręcza swoim bliskim nie tylko kwiaty czy słodycze, ale też różne upominki. Wśród par modne są też romantyczne ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 03:59